Урок 51. Сторінками казкової фантазії Матеріал до уроку: А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Мета: сприяти засвоєнню змісту казки; удосконалювати навички стислого переказування, уміння визначити композиційні частини: зачин, основну частину, кінцівку; виховувати почуття дружби, відданості в дружбі. Обладнання: виставка книг А. Ліндгрен. ХІД УРОКУ I. Організація класу Учитель Живем в країні казки, Чарівний світ довкола, Кругом все має душу... Нове відкриває школа. — Ось уже декілька уроків наша рідна читанка відкриває нам чудові стежинки — стежинки-пізнайки у країну Казок. II. Підготовка до сприймання нового матеріалу 1. — А весела табличка літер пропонує відшукати й назвати ці казки. К Ч Х Я Т К О І Б ь А Р З Ч У О В С А Т А Н Я Н О Б Р и К Г 2. Читання скоромовки. В понеділок на урок Прийшло сорок сорок, Сорок сорок, ще й сороченята. Стала школа багата! 3. Виразне читання пісні. Мамо, розкажи мені казку Про хитрого короля, Про мудрого коваля, Про сопілку чарівну, Про бубликів в’язку. Розкажи мені, мамо, казку. IІІ. Оголошення теми уроку — Розказала мати веселу, хорошу казочку про одного чоловіка, в якого веселий характер, а сам він в міру вгодований, бо понад усе полюбляє солодощі, та ще й з пропелером на спині. Здогадались, про кого ця казка? Я гадаю, вам всім цікаво, хто ж написав цю казку. Це завдання не складне. Лише потрібно розшифрувати два слова. А щоб виконати його, потрібно закреслити у кожному слові однакові голосні. (Ці слова записані на картках.) С А У С О Т Е Р О І У Д И Л О І У Н И Д А У Р О Е А Н (Астрід Ліндгрен) — Це чудова шведська письменниця, яка прожила 95 років. За ці роки, даровані Богом, вона написала багато цікавих і захоплюючих книг. Багато її творів перекладено багатьма мовами. Дуже сподобався дітям веселий Карлсон і дотепний Малюк! Ця дитяча захопленість героями надихала письменницю продовжувати творити історію про Карлсона й Малюка. Тому вона видала аж три повісті про їхні пригоди. Сьогодні ми з вами прочитаємо уривки з казки «Про Карлсона, що живе на даху». IV. Опрацювання уривка казки А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» 1.Читання колонок слів у повільному, нормальному, швидкому темпі. Вікномерехтіли фіранки пролетів димар зміряв літунпромчав машиністсхопив моторист помахав 2. Читання вголос по абзацах до розмови Карлсона й Малюка. Діалог читають підготовлені учні до слів «Він миттю схопив...». 3. Читання «ланцюжком» до слів «Малюк заходився...». 4. Самостійне читання уривка до кінця. 5. Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. — Про яку пору року говориться у казці? — Зачитайте опис весняного вечора. — Як познайомились Малюк і Карлсон? Зачитайте їхню розмову. — Як Карлсон себе вихваляв? 6. Вправи на розвиток швидкості читання. 1) Гра «Рибалочка» Обирається учень-рибалочка. Він ловить неправильно прочитані слова. Діти читають «ланцюжком» по одному реченню. 2) Читання вправою «Доповни речення». 7. Розвиток мовлення. 1) Поданий урок відобразіть в семи кадрах діафільму. Спробуйте визначити їх зміст і послідовність розташування. 2) Робота із зашифрованим текстом. Прочитайте, складіть речення і визначте, кому належать ці слова. нокійСпо, льтіки кійспоно! акТ норга, ощ ит шовйпри од неме. V. Підсумок уроку — Хто написав цю казку? — Що нового дізналися ви про цих героїв? — Які почуття викликали у вас певні епізоди казки? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1812 | |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Народні промисли України |
Охорона тварин |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Всього коментарів: 0 | |