💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 37
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


УРОК 29

Тема. Безпечний відпочинок

Мета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки під час відпочинку; вчити уникати небезпек, бути обережними; виховувати відповідальність за власне життя, здоров’я.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3432 | Додав: SYLER

УРОК 27-28

Тема. Природні лиха: гроза, буря, землетрус, повінь

Мета: дати уявлення учням про природні стихійні лиха; ознайомити з правилами безпечної поведінки під час грізних явищ природи; виховувати дисціплінованість, відповідальність.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3207 | Додав: SYLER

УРОК 26

Тема. Небезпечні місця для розваг. Незнайомі люди. Тематичне оцінювання

Мета: формувати в учнів вміння обирати безпечні місця для відпочинку та гри, де ніщо не загрожує життю і здоров’ю; допомогти дітям засвоїти правила безпечної поведінки з незнайомими людьми; виховувати обережність, обачливість.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2273 | Додав: SYLER

УРОК25

Тема. Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії

Мета: розширити уявлення учнів про метро як підземний транспорт; вчити правил користування метро; ознайомити дітей із правилами дорожнього руху, яких треба дотримуватися під час екскурсії; виховувати культуру поведінки.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 1644 | Додав: SYLER

УРОК 24

Тема. Ти — пасажир

Мета: розширити уявлення учнів про те, хто такі пасажири; вчити правил користування громадським транспортом; ознайомити дітей із дорожньою розміткою й дорожніми знаками, що позначають місце зупинки пасажирського транспорту; виховувати культуру поведінки.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2717 | Додав: SYLER

УРОК23

Тема. Залізничний переїзд. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Залізничний переїзд», «Одноколійна дорога» тощо. Встановлення зв’язку між ДТП і порушеннями правил дорожнього руху

Мета: ознайомити учнів з правилами безпечного переходу залізничного переїзду; вчити наводити приклади наслідків порушення правил пішоходів, читати дорожні знаки, дотримуватися правил поведінки біля залізничної колії; виховувати дисциплінованість, обережність.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3367 | Додав: SYLER

УРОК 22

Тема. Дорога за несприятливих умов. Ознайомлення з дорожніми знаками. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Рух пішоходів заборонено», «Слизька дорога»

Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу за несприятливих умов, читати дорожні знаки; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність, обережність.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 1891 | Додав: SYLER

УРОК 21

Тема. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу

Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2791 | Додав: SYLER

УРОК20

Тема. Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі

Мета: вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом; спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі; виховувати відповідальність за свої вчинки.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3022 | Додав: SYLER

УРОК 19

Тема. Пожежо небезпечні предмети. Вибухонебезпечні предмети. Практична робота: ситуаційна гра «Дії під час пожежі». Практична робота: рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»

Мета: розповісти дітям про небезпечні речовини та предмети, які створюють небезпеку для здоров’я і життя; вчити порядку дій повідомлення відповідним службам (101, 102, 103, 104) про небезпечні ситуації; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки; виховувати самостійність, відповідальність.

3 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 4170 | Додав: SYLER