УРОК25 Тема. Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії Мета: розширити уявлення учнів про метро як підземний транспорт; вчити правил користування метро; ознайомити дітей із правилами дорожнього руху, яких треба дотримуватися під час екскурсії; виховувати культуру поведінки. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Транспорт». ХІД УРОКУ 1. Робота із загадкою Під землею, подивіться, Незвичайна залізниця, Сновигають поїзди: Цей туди, а той — сюди. Ми до станції «Дніпро» Їдем з татом на... (метро). Учитель. Метро — це підземний вид транспорту. Саме правилам безпечного поводження у метро присвячується сьогоднішній урок. 2. Робота за підручником (С. 81) Читання тексту. — Що треба знати і виконувати, щоб безпечно почуватися в метро? — Які правила користування метрополітеном вам відомі? — Чому, коли заходиш до метро або виходиш з нього, треба притримувати двері? — Як слід підніматися нагору та опускатися донизу в метро? — Що таке ескалатор? — Чому, їдучи ескалатором, треба триматися за поруччя? — Чому бігти по східцях і сідати на них не можна? — Де треба чекати поїзд? — Чому безпечніше чекати на поїзд за обмежувальною лінією на платформі? — Розгляньте малюнок на с. 81. — Що слід робити, якщо впустив щось на рейки? — Чому необхідно звернутися де чергового по станції? — Чому говорять, що метро розраховане на чемних пасажирів? — Поміркуйте, чому кинута на платформу бананова шкірка може стати загрозою для багатьох людей. 3. Фізкультхвилинка Щось повісили носи, І з-за парт не вийшли всі... Вгору добре потяглись, На носочки піднялись. Опустились легко вниз, І подув в обличчя бриз. Як дерева, захитало: Вправо-вліво, вліво-вправо. Біля парт усі присіли, Потім встали й полетіли. Руки в боки узяли, На всі боки повели. Руки вниз всі опустили І за парти тихо сіли. (Л. Лук’янець) 4. Продовження роботи за підручником (С. 82-83) — Розгляньте малюнки на с. 82. — Яких правил дорожнього руху треба дотримуватись учням, які зібралися на екскурсію? — Як треба вишикуватися учням? — Хто повинен супроводжувати колону дітей? — Що вони повинні мати? — Де повинні йти дорослі із червоними прапорцями? — Де повинна йти колона учнів? — Чому тротуаром або пішохідною доріжкою треба йти, тримаючись правого боку? — Як дозволяється йти, якщо тротуарів, пішохідних доріжок немає? — У яку пору доби дозволяється йти шеренгою узбіччям дороги в напрямі руху транспорту? — Розгляньте малюнки на с. 83. — Що слід робити, якщо виникла потреба перейти проїжджу частину дороги? — Як треба діяти під час посадки в автобус, тролейбус, трамвай і висадки з них? — Чому потрібно не поспішати, не штовхатися, не затримуватися на посадковому майданчику? — Чи дотримуються правил дорожнього руху діти, зображені на малюнках? Обґрунтуйте свою думку. 5. Робота в зошиті — Розгляньте малюнок (С. 41, № 9). Хто з цих дітей знає правила поведінки на ескалаторі у метро? Розфарбуйте його. Які правила порушують інші діти? Дайте їм корисні поради. 6. Підсумок уроку — Що таке метро? — Що таке ескалатор? — Які небезпечні ситуації можуть виникнути на платформі метро? — Як їх уникнути? — Яких правил ви дотримуєтесь у метрополітені? — Яких правил ви дотримуєтесь на ескалаторі? — Поясніть правила користування метрополітеном своєму братикові чи сестричці. — Герої якого відомого мультфільму порушили правила користування метрополітеном? До чого це призвело? — Яких правил дорожнього руху повинні дотримуватись екскурсанти? — Яких правил безпечної поведінки під час екскурсії дотримуються учні нашого класу? | |
| |
Переглядів: 1655 | |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Всього коментарів: 0 | |