УРОК 21 Тема. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Безпека на дорозі». ХIД УРОКУ 1. Робота із загадками • Два брати спереду гудуть, За ними двоє ще женуться, Біжать, ніяк не доженуть, Об землю спересердя б’ються. (Колеса) • Тягнеться нитка, а в клубок не змотаєш. (Дорога) Учитель. Ми всі — пішоходи у випадку, коли ходимо пішки, тобто рухаємося дорогою, але не користуємося транспортом. Для пішоходів існують певні правила дорожнього руху, з яким ви ознайомилися у попередніх класах. Назвіть їх. 2. Робота за підручником 1) С. 64. — Як треба поводитись пішоходові, щоб уникнути небезпеки на дорозі? — Чому для переходу треба знайти безпечне місце якомога далі від повороту? — Як має проглядатися з обох боків дорога в цьому місці? — Розгляньте малюнок. Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги із-за перешкоди? — Що може бути перешкодою? 2) С. 69. — Які транспортні засоби заважають проглядати дорогу в обидва боки? — Розгляньте малюнок. Чи правильно вчинили діти? Дайте їм корисні поради. — Як переходити дорогу в такій ситуації? — Чому треба зачекати, доки проїжджа частина дороги звільниться від транспорту? — Що потрібно зробити, якщо на дорозі великий рух? — У кого попросити про допомогу? 3) С. 70. — Розгляньте верхній малюнок. Чи можна поведінку дітей назвати безпечною? Чому? — Складіть речення за малюнками. Дайте дітям корисні поради. — Які місця особливо небезпечні для пішоходів? — Чому місця виїздів машин з дворів, автостоянок, автозаправних станцій особливо небезпечні для пішоходів? — Розгляньте нижній малюнок на с. 70. — Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому? 3. Фізкультхвилинка ЧАПЛЯ Пошила чапля черевички І пішла мерщій до річки. — Чапу-лапу, чапу-лапу, В мене гарні черевики. Поки ходила, говорила — Черевики загубила. 4. Робота в зошиті (С. 34-35) 1)№ 1. Розгляньте малюнки і дайте оцінку діям дітей. Укладіть відповідні речення. — Які правила порушили пішоходи? 2)№ 2. Тест «Так чи ні?» — Як перейти дорогу, якщо на зупинці стоїть трамвай? Обійти спереду; почекати, поки відійде; обійти ззаду. — Обмежена оглядовість — це: добра видимість; частково видно шлях; нічого не видно. — Коли рухаєшся в умовах обмеженої оглядовості, треба: добре оглянути шлях; спокійно перейти дорогу; швидко перейти дорогу, добре її оглядаючи. — Правила безпечного переходу: поглянь направо, а потім — наліво; поглянь наліво, а потім — направо. 3)№ 3. Розгляньте малюнок. Яких помилок припускаються герої мультфільмів? Обведіть порушників червоним олівцем. Укладіть речення за малюнками. 5. Підсумок уроку — Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги з-за перешкоди? — Чи можна переходити дорогу в тому місці, де вона піднімається вгору чи спускається вниз? Чому? — Які небезпечні місця на дорозі від домівки до школи вам трапляються? — За яких умов дорожній рух буде безпечним для всіх пішоходів? | |
| |
Переглядів: 2806 | |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Всього коментарів: 0 | |