Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи

УРОК 21

Тема. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу

Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Безпека на дорозі».

ХIД УРОКУ

1. Робота із загадками

• Два брати спереду гудуть,

За ними двоє ще женуться,

Біжать, ніяк не доженуть,

Об землю спересердя б’ються. (Колеса)

• Тягнеться нитка, а в клубок не змотаєш. (Дорога)

Учитель. Ми всі — пішоходи у випадку, коли ходимо пішки, тобто рухаємося дорогою, але не користуємося транспортом. Для пішоходів існують певні правила дорожнього руху, з яким ви ознайомилися у попередніх класах. Назвіть їх.

2. Робота за підручником

1) С. 64.

— Як треба поводитись пішоходові, щоб уникнути небезпеки на дорозі?

— Чому для переходу треба знайти безпечне місце якомога далі від повороту?

— Як має проглядатися з обох боків дорога в цьому місці?

— Розгляньте малюнок. Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги із-за перешкоди?

— Що може бути перешкодою?

2) С. 69.

— Які транспортні засоби заважають проглядати дорогу в обидва боки?

— Розгляньте малюнок. Чи правильно вчинили діти? Дайте їм корисні поради.

— Як переходити дорогу в такій ситуації?

— Чому треба зачекати, доки проїжджа частина дороги звільниться від транспорту?

— Що потрібно зробити, якщо на дорозі великий рух?

— У кого попросити про допомогу?

3) С. 70.

— Розгляньте верхній малюнок. Чи можна поведінку дітей назвати безпечною? Чому?

— Складіть речення за малюнками. Дайте дітям корисні поради.

— Які місця особливо небезпечні для пішоходів?

— Чому місця виїздів машин з дворів, автостоянок, автозаправних станцій особливо небезпечні для пішоходів?

— Розгляньте нижній малюнок на с. 70.

— Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому?

3. Фізкультхвилинка

ЧАПЛЯ

Пошила чапля черевички І пішла мерщій до річки.

— Чапу-лапу, чапу-лапу,

В мене гарні черевики.

Поки ходила, говорила —

Черевики загубила.

4. Робота в зошиті (С. 34-35)

1)№ 1. Розгляньте малюнки і дайте оцінку діям дітей. Укладіть відповідні речення.

— Які правила порушили пішоходи?

2)№ 2. Тест «Так чи ні?»

— Як перейти дорогу, якщо на зупинці стоїть трамвай? Обійти спереду;

почекати, поки відійде;

обійти ззаду.

— Обмежена оглядовість — це:

добра видимість;

частково видно шлях;

нічого не видно.

— Коли рухаєшся в умовах обмеженої оглядовості, треба:

добре оглянути шлях;

спокійно перейти дорогу;

швидко перейти дорогу, добре її оглядаючи.

— Правила безпечного переходу:

поглянь направо, а потім — наліво;

поглянь наліво, а потім — направо.

3)№ 3. Розгляньте малюнок. Яких помилок припускаються герої мультфільмів? Обведіть порушників червоним олівцем. Укладіть речення за малюнками.

5. Підсумок уроку

— Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги з-за перешкоди?

— Чи можна переходити дорогу в тому місці, де вона піднімається вгору чи спускається вниз? Чому?

— Які небезпечні місця на дорозі від домівки до школи вам трапляються?

— За яких умов дорожній рух буде безпечним для всіх пішоходів?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (09.05.2014)
Переглядів: 2765 | Рейтинг: 0.0/0
Урок-повторення. У комп’ютерному класі
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]