УРОК 34 Тема. Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички. Правда і кривда Мета: поглибити уявлення дітей про корисні й шкідливі звички, про правду і кривду; вчити розпізнавати власні корисні й шкідливі звички, позбавлятися шкідливих звичок, набувати корисних; виховувати чесність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Почуття. Емоції». ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Учитель. Поведінка — це спосіб життя людини, рівень її вихованості. Які позитивні риси характеру притаманні вам? — Яких негативних рис ви хотіли би позбутися? — Що таке звичка? (Манера поведінки, що стала постійною.) — Які бувають звички? — Як звички впливають на здоров’я? 2. Робота за підручником (С. 50) Читання тексту. — Які звички характерні для здорового способу життя? — Назвіть такі корисні звички. — Поміркуйте і продовжте перелік корисних звичок. — Які шкідливі звички вам відомі? — Чи можна позбутися таких звичок? — Яких шкідливих звичок ви позбулися або хочете позбутися? Наведіть приклади з життя. — Доведіть, що це шкідливі звички. — Які шкідливі звички завдають значної шкоди здоров’ю? — Розгляньте малюнки на с. 50. Хто з дітей має корисні звички, а хто — шкідливі? Дайте дітям корисні поради. Робота з прислів’ям Гірка правда краща за солодку брехню. — Чи можна сказати, що правда — це добро, а брехня — зло? Доведіть свою думку. — Як навчитися говорити правду? 3. Фізкультхвилинка Гра «Півень і кури» Встати прямо, ноги нарізно, руки опустити. Розвести руки в сторони — вдих, хлопати ними по стегнах — видих. Видихаючи, казати: «Ку-ку-рі-ку, куд-ку-дах, куд-ку-дах». Повторити 3-4 рази. 4. Робота в зошиті (С. 59-60) 1) № 3. Позначте, які риси ви хотіли би в собі виправити. Жадність лінькуватість упертість балакучість гордість брехливість грубість дратівливість любов до солодощів 2) № 4. Позначте хрестиком, із чим ви погоджуєтесь. Старшокласник запропонував спробувати закурити цигарку. Однокласник попросив тебе взяти телефон у чужому портфелі. Тебе попросили нарвати букет квітів на клумбі, щоб прикрасити святковий стіл. Бабуся попросила піднести важку сумку. 3) № 5. Утворіть прислів’я. Поясніть їх. Не встояти злу......не робить нікому. У лиху годину впізнаєш......добро. Поспішай робити......проти добра. Шляхом зла не доходять......вірну людину. Худо тому, хто добра......до добра. 4)№ 7. Розгляньте малюнки на с. 60. Оцініть поведінку героїв казок. Дайте поради негативним героям. 5. Підсумок уроку — Назвіть позитивні й негативні емоції. — Чому негативні емоції не сприяють зміцненню здоров’я? — Що таке звичка? — Які звички потрібно в себе виховувати? — Які у вас є корисні звички? — Які корисні звички набуваються легко? — Назвіть корисні звички, яких вам слід набути. Порадьтесь вдома з батьками щодо формування у вас корисних звичок. — Яких шкідливих звичок ви хочете позбутися? Чому? — Що ви робите, аби позбутися шкідливих звичок? — В яких українських казках добро перемагає зло? | |
| |
Переглядів: 3996 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |