Тема: Тематичний контроль навчальних досягнень за розділами «Культура рідного краю» та «Правила життя у суспільстві». Мета: підсумувати вивчене про господарську діяльність українців, культурну спадщину, історичні події України; учити міркувати, узагальнювати, працювати в групах, розвивати пам'ять; виховувати почуття гордості за свій рідний край. Обладнання: картки з кросвордом для контролю знань. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1. Розповіді дітей про славетних людей краю. 2. Робота в групах. Розв'язування кросворду «Славетні українці». Нагадати правила роботи в групах, порадити вибрати — спікера групи; — секретаря; — доповідача. Час виконання завдання — 5 хвилин. 1) Великий князь Ярослав, автор «Руської правди». (Мудрий.) 2) Основоположник української класичної музики. (Лисенко.) 3) Автор найдавнішої історії України, «Повісті временних літ». (Нестор.) 4) Хірург, що проводив найскладніші операції на серці. (Амо-сов.) 5) Столиця Київської Русі. (Київ.) 6) Конструктор авіапланерів. (Антонов.) 7) Велика княгиня, дружина Ігоря. (Ольга.) — Яке слово утворилося по вертикалі? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ Сьогодні підбиваємо підсумки з вивчених тем «Культура рідного краю» та «Громадянські права та свободи». Ви згадаєте вивчений матеріал, поміркуєте над ним, відзначите для себе найцікавіше, а потім проведемо перевірку ваших знань. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО 1. Робота за підручником (с. 52—73). Перегорніть сторінки підручника, подумайте, який матеріал був для вас: а) найцікавішим; б) новим; в) незрозумілим; г) найпотрібнішим зараз у вашому житті. 2. Виконання тестового завдання. 1) Що таке Україна? а) місто; б) держава. 2) Основний закон України: а) Декларація прав дитини; б) «Руська правда» Ярослава Мудрого; в) Конституція України. 3) Яке право мають твої батьки, але позбавлений ти: а) право на життя; б) право на особисте життя; в) право на участь у виборах народних обранців. 4) Як називалась наша країна в прадавні часи: а) Київська Русь; б) Запорозька Січ; в) Наддніпрянщина. 5) Візник і торговець, діяльність якого припинилась у зв'язку з розвитком залізниць і річкового парового транспорту: а) козак; б) чумак; в) кобзар. 6) Це стародавнє місто заснував Данило Галицький і назвав його на честь сина: а) Черніговом; б) Миколаєвом; в) Львовом. 7) Встановіть відповідність дати і назви свята. З'єднайте стрілками. а) 24 серпня; г) День соборності України; б) 7 січня; ґ) Різдво Христове; в) 22 січня; д) День незалежності України. 8) Найбільше місто України? а) Київ; б) Миколаїв; в) Чернігів. 9) Найбільші поклади кам'яного вугілля на: а) Чернігівщині; б) Житомирщині; в) Донеччині. 10) Кого називають «золотою рибкою»? а) Віталія Кличко; б) Сергія Бубку; в) Яну Клочкову. 11) Природний символ України: а) найбільший літак «Мрія»; б) місто Київ; в) річка Дніпро. 12) Господарська діяльність, якою здавна славилась Україна: а) сільське господарство; б) промисловість; в)транспорт. Відповіді: 16; 2в; Зв; 4а; 56; 6в; 7а—д; б—ґ; в—а; 8 а; 9в; Юв; 11в; 12а. V. ПІДСУМОК УРОКУ 1. Читання вірша. Запис на дошці: Зі ста доріг — одна твоя. Стежки чекають невідомі. Ти їх подужаєш, коли зростеш Господарем в своєму домі. 2. Бесіда. — Що ми називаємо нашим спільним домом? — Чим ви хочете займатися в майбутньому? — У чому вже зараз маєте успіхи? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Продовжувати пошук матеріалів про історію України. | |
| |
Переглядів: 1750 | |
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо... |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Симетричне вирізування |
Всього коментарів: 0 | |