УРОК 17 Тема. Виготовлення новорічних і різдвяних іграшок, ялинкових прикрас, сюрпризів із різних матеріалів Мета: закріплювати вміння і навички роботи із різними матеріалами (папір, тканина)', розвивати уміння конструювати, креслити, вирізати; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до уроку, працьовитість. |
УРОК 16 Тема. Виготовлення саморобки «Сніговичок», листівки «Сніговик» Мета: закріплювати вміння та навички роботи з папером, тканиною, нитками; розвивати образне мислення, уяву, винахідливість; виховувати охайність, самостійність, естетичне почуття. |
УРОК 15 Тема. Міфологічні істоти — обереги природи та людей. Шиття м’яких іграшок із тканини Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з тканиною, голкою, нитками; розвивати творче мислення, уяву, самостійність у роботі; виховувати інтерес до уроку, працьовитість, охайність, дбайливе ставлення до іграшок. |
Тема. Дрібний ремонт одягу. Латка. Вішалка для одягу Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з тканиною, голкою, нитками; навчити робити дрібний ремонт одягу, накладати латки, робити вішалку для одягу; розвивати творче мислення, вміння працювати з голкою та вміння вносити зміни у виріб; виховувати працьовитість, охайність, самостійність. |
УРОК 14 Тема. Пришивання ґудзиків Мета: вдосконалювати навички роботи з тканиною, нитками, голкою; вчити пришивати ґудзики різними засобами; розвивати мислення, наполегливість, самостійність; виховувати інтерес до уроку, охайність, працьовитість. |
УРОК 13 Тема. Виготовлення подушечки для голок Мета: вдосконалювати вміння роботи з тканиною, нитками; закріплювати вивчені шви «уперед голку», «підшивний»; розвивати навички роботи з голкою, творче мислення, уяву; виховувати інтерес до уроку, любов до праці, естетичні почуття, охайність, самостійність. |
УРОК 12 Тема. Професії кравець, закрійник, швачка. Види швівМета: ознайомити з професіями кравця, закрійника, швачки; вчити працювати з голкою, тканиною, наперстком; закріплювати навички роботи з ножицями; розвивати мислення, працьовитість; виховувати інтерес до уроку, охайність, самостійність. |
УРОК 11 Тема. Створення довільної композиції з об’ємних виробів із природного матеріалу Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з об’ємними виробами з природного матеріалу; розвивати творче мислення, художній смак, охайність; виховувати працьовитість, відповідальність, взаємодопомогу. |
УРОК 10 Тема. Макетування об’ємних виробів із природного матеріалуМета: вдосконалювати вміння та навички роботи з природним матеріалом; навчити виготовляти об'ємні вироби із жолудів, шишок, шкаралупи горіхів; розвивати образне мислення, уяву, охайність; виховувати самостійність, працьовитість, інтерес до уроку. |
УРОК 9 Тема. Відображення рослинних форм у композиціях. Способи компонування рослинних формМета: прищеплювати учням знання, навички та практичні вміння у роботі з природними матеріалами; розвивати естетичні почуття, пізнавальні інтереси; виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу. |