УРОК 13 Тема. Виготовлення подушечки для голок Мета: вдосконалювати вміння роботи з тканиною, нитками; закріплювати вивчені шви «уперед голку», «підшивний»; розвивати навички роботи з голкою, творче мислення, уяву; виховувати інтерес до уроку, любов до праці, естетичні почуття, охайність, самостійність. Обладнання: тканина червоного та чорного кольорів, нитки, ножиці, наперсток, голки, малюнки із зображенням комах. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент 1. Перевірка готовності до уроку. 2. Привітання. 3. Упорядкування робочих місць. II. Новий матеріал 1.Оголошення теми та мети уроку. — Сьогодні ми будемо виготовляти подушечку для голок або гольник. Щоб не загубити голку або булавку на уроці, дуже зручно користуватися гольником. Який вигляд може бути у гольника? (Увигляді тваринки або комахи) — Відгадайте загадки. • Червоні крильцята, Працює завзято Там, де попільниці багато. (Сонечко) • Величезна жовта квітка, В ній живуть маленькі дітки. Чорні маленята — Це смачні зернята. (Соняшник) • Червона, дрібна і пахуча, Росте низько, до землі близько. (Суниця) — Гольник, який ми будемо робити на уроці, можна виготовити і у формі соняшника, суниці, сонечка. III. Демонстрація та аналіз зразка 1.Інструктаж учителя. Послідовність виготовлення гольника (у вигляді сонечка) • Із клаптика червоної тканини виріжте коло. По краю кола обшийте швом «уперед голку» і трошечки стягніть нитку так, щоб вийшов «мішечок». • Наповніть «мішечок» ватою, стягніть нитки шва повністю і закріпіть, прошивши декілька стібків. • Аналогічно зробіть голівку жучка. • Пришийте голівку до основи виробу за допомогою «підшивного» шва. • Виріжте вузеньку чорну смужку і наклейте її вздовж червоної основи, щоб показати крильця. • Виріжте 4—5 кружечків чорного кольору і наклейте їх симетрично на обидва крильця. • Можна зробити вусики з дротиків і намистинок. Послідовність виготовлення гольника (у вигляді суниці, соняшника) IV. Фізкультхвилинка А ми зерно сіяли, сіяли У земельку чорную, свіжую. І з’явилися перші листочки, Із них повні тугі колосочки До сонечка потягнулися І сонечку усміхнулися. V. Практична робота учнів Самостійна робота. Учитель надає допомогу учням за потреби. VI. Виставка та аналіз виробів 1. Аналіз роботи. — Хто з вас вніс певні зміни, щось додав від себе? — Чи все вас задовольнило у вашій роботі? — Які помітили помилки? 2. Оцінювання. VII. Підсумок уроку — Чого навчилися на уроці? — У вигляді чого ви виготовили гольник? — Для чого він вам потрібен? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2178 | |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17 |
Праця людей у місті (селі) |
Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі) |
Що можна робити з інформацією |
Всього коментарів: 0 | |