УРОК 10 Тема. Макетування об’ємних виробів із природного матеріалуМета: вдосконалювати вміння та навички роботи з природним матеріалом; навчити виготовляти об'ємні вироби із жолудів, шишок, шкаралупи горіхів; розвивати образне мислення, уяву, охайність; виховувати самостійність, працьовитість, інтерес до уроку. Обладнання: природний матеріал: жолуді, каштани, шишки, гілочки дерев, шило, ножиці, пластилін, клей, серветка. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент 1. Перевірка готовності до уроку. 2. Привітання. 3. Упорядкування робочих місць. II. Новий матеріал 1. Оголошення теми та мети уроку. — Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати з природним матеріалом. Але це вже буде не листя. Це будуть об'ємні вироби. Відгадайте загадки і дізнаєтеся, з чого ми їх будемо виготовляти. • Високо висять, Білки їх їдять, Смачні, та не горішки, Називаються... (шишки). • Вітер їх скида на брук, Стукотять вони: тук-тук — І скидають кожушки. Що це за плоди такі? (Каштани) • Хтось на дубі, мов на бильцях, Порозвішував барильця. Стереже їх, мудрий дрізд, Бо свиня прийде і з’їсть! (Жолуді) • У міцній хатинці Сидить по зернинці. Спробуй-но дістати, Будеш ласувати! (Горіх) — Які інструменти нам знадобляться? • Де хвостом воно впирається — Кругла дірка залишається. (Шило) • Два кільця, два кінця, А посередині — цвяшок. (Ножиці) 2. Вступна бесіда. — Для конструювання об’ємних виробів відбирають соснові або ялинові шишки, жолуді, каштани, гілочки дерев, листя кукурудзи, пір’я і насіння. Допоміжними матеріалами можуть бути клаптики кольорового паперу, нитки, пластилін, картон для основи. Поєднують деталі об’ємних виробів гілочками дерев, проколюючи шилом отвори у виробі. Створеному виробу надають художній образ (добрий, веселий, сердитий, сумний), використовуючи допоміжний матеріал або фарби. III. Демонстрація та аналіз зразка 1.Інструктаж із техніки безпеки. • Для роботи з шилом потрібно мати дощечку і коробку для проколювання жолудів, каштанів. • Щоб не поранитися шилом, не слід пальці рук ставити проти проколу, а тільки з боків (можна зробити заготовки вдома з дорослими). 2. Інструктаж учителя. Учитель демонструє зразки і пояснює, як потрібно зробити проколи. V. Практична робота учнів Учитель надає допомогу учням, заохочує дітей, які зробили виріб, допомагати друзям. VI. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз робіт. (За допомогою пластиліну або клею вироби закріплюють на дощечці.) — Яка робота вам сподобалася більше? Чому? — Хто припустився помилки? 2. Оцінювання робіт. VII. Підсумок уроку — Чого навчилися на уроці? — Що ви зробили? — Придумайте вдома сюжетну композицію, над якою ми будемо працювати на наступному уроці. IV. Фізкультхвилинка Віє вітер нам в лице, Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище. Додаток Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1168 | |
Спостереження та досліди |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
Всього коментарів: 0 | |