УРОК 26 Тема. Конструювання моделей машин із деталей конструкторів за зразком Мета: закріплювати вміння та навички роботи з технічним конструктором; навчити конструювати самокат, візок; розвівати технічне мислення, вміння вносити зміни у технічні умови конструкції; виховувати працьовитість, самостійність, інтерес до професії. |
УРОК 25 Тема. Поняття про винахідництво і раціоналізаторство. Конструювання технічних моделей із квадратних та прямокутних заготовок із паперу, картону Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з картоном, папером; вчити конструювати технічні моделі із заготовок геометричних форм; розвивати технічне мислення, вміння вносити зміни у зразок моделі; виховувати працьовитість, охайність, самостійність, взаємодопомогу. |
Тема. Конструювання іграшкового планера з паперу Мета: вчити читати креслення, виконувати розмітку за кресленням; обирати та вносити зміни у засоби скріплення деталей виробу; розвивати конструкторські вміння та навички, технічне мислення; виховувати охайність, працьовитість, посидючість, навички естетики. |
УРОК 24 Тема. Виготовлення моделі парашута Мета: навчити виготовляти модель парашута; розвивати навички конструювання; вчити використовувати в своїй праці різні матеріали; збагачувати трудовий досвід дітей; виховувати охайність та бажання дотримуватись правил техніки безпеки, почуття естетики; формувати елементарні навички дизайну. |
УРОК 23 Тема. Виготовлення моделі ракети Мета: познайомити учнів з історією ракетної техніки, складовими частинами ракети та їх назвами; збагачувати трудовий досвід учнів; розвивати навички конструювання; вчити використовувати у своїй роботі різні матеріали та інструменти, за графічним зображенням деталей виготовляти час -тини моделі; виховувати естетичні почуття. |
УРОК 22 Тема. Модель годинника із квадратним або круглим циферблатом Мета: вдосконалювати навички поділу квадрата на рівні частини за допомогою шаблону; навчити дітей розподіляти коло на 12 частин, користуючись циркулем та лінійкою; навчити з 'єднувати деталі за допомогою шарніру; ознайомити з історією виникнення годинників; розвивати уяву, мислення; виховувати елементарні навички дизайну, акуратність, естетичний смак. |
УРОК 21 Тема. Давні і сучасні засоби передачі інформації. Виготовлення власної візитки Мета: ознайомити із засобами передачі інформації; розповісти про інформаційні пристрої; навчити виготовляти візитки; вдосконалювати вміння і навички роботи з папером, ножицями; розвивати уявлення, мислення; виховувати самостійність, охайність, працьовитість. |
УРОК 20 Тема. Людина і знаки інформації. Виготовлення дорожніх знаків Мета: навчити виготовляти дорожні знаки; розвивати вміння та навички виготовлення деталей за шаблоном; закріплювати навички роботи з папером і ножицями; дати відомості про виникнення дорожніх знаків; сприяти закріпленню навичок дотримання і виконання правил дорожнього руху. |
УРОК 19 Тема. Колективна творча робота: прикрашання ялинки, класної кімнати до новорічного свята Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з папером, нитками, клеєм; дати уявлення про те, як зустрічають Новий рік у різних країнах; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уміння внести зміни у виготовлення моделі; виховувати цікавість до уроку, відповідальність, взаємодопомогу. |
УРОК 18 Тема. Симетричне вирізування. Витинанки. Виготовлення сніжинок Мета: закріплювати вміння працювати з папером; удосконалювати навички конструювання; розвивати уяву, охайність, самостійність; виховувати інтерес до зимових розваг, а також працьовитість, взаємодопомогу Обладнання: папір, ножиці, клей, зразки сніжинок. |