УРОК 26 Тема. Конструювання моделей машин із деталей конструкторів за зразком Мета: закріплювати вміння та навички роботи з технічним конструктором; навчити конструювати самокат, візок; розвівати технічне мислення, вміння вносити зміни у технічні умови конструкції; виховувати працьовитість, самостійність, інтерес до професії. Обладнання: технічний конструктор (набір). ХІД УРОКУ I. Організаційний момент 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочого місця. II. Новий матеріал 1. Оголошення теми та мети уроку. — Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти прості транспортні засоби. Яким видом транспорту ви користуєтеся у місті? — Відгадайте загадки. • Є у мого татка На колесах хатка. Возить хатка невеличка Нас на дачу і до річки. (Автомобіль) • Наче пташка, він летить, Але всім на лихо Він реве і торохтить, Бо не може тихо. Є два колеса у нього. Чули, друзі, про такого? (Мотоцикл) • 3 рогами, а не коза, Є сідло, та не кінь, З педалями, а не рояль, З дзвінком, а не двері. (Велосипед) • На колесах їде хата, А у ній людей багато. (Автобус) • Руки причепив до дроту І повіз всіх на роботу. (Тролейбус) • Маленькі хатинки По рейках біжать, Хлоп’ята й дівчата В хатинках сидять. (Трамвай) — Так, усіма видами транспорту люди користуються у місті. А діти чим можуть користуватися? (Велосипедом, самокатом) — Спробуємо зробити самокат і нескладний візок або електрокар. III. Демонстрація та аналіз зразка 1.Інструктаж учителя. — Створюючи машини, конструктори дотримуються певних технічних умов (дотримання швидкості, потужності, умов роботи машини). Перед конструюванням моделей машин з’ясовують їх будову, особливості та застосування. Наприклад, електрокари використовують для перевезення вантажу на незначну відстань (у заводських цехах, на залізничних станціях). Для електрокарів характерними є простота конструкції, маленька швидкість. Керувати ним можна за допомогою ручок-важелів. (Учитель ознайомлює дітей із моделлю електрокара, перелічує деталі і пропонує дітям виконати роботу. Аналогічно демонструє самокат та візок.) Візок Електрокар IV. Фізкультхвилинка Як захочу, — так підскочу, Навіть хату перескочу. Я по колу стриб та стриб На одній нозі як гриб. Ще й на другій Стрибу, стрибу... Вже мені немає стриму. Вже скачу скачу скачу Наскачуся досхочу. V. Практична робота учнів Учитель надає допомогу учням індивідуально. Він заохочує дітей, які виконали роботу, допомогти тим, хто ще не впорався із завданням. VI. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз робіт. — Хто виготовив електрокар? — Хто із вас вніс певні зміни у модель електрокара? — Хто припустився помилок? Самі знайшли свої помилки чи за допомогою товаришів? — Хто із вас виготовив самокат? Чи були внесені зміни в модель? 2. Оцінювання. VII. Підсумок уроку — Чого навчилися на уроці? — Чим корисний є електрокар? — Де його використовують? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1895 | |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто... |
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн... |
Всього коментарів: 0 | |