Виготовлення моделі парашута

УРОК 24

Тема. Виготовлення моделі парашута

Мета: навчити виготовляти модель парашута; розвивати навички конструювання; вчити використовувати в своїй праці різні матеріали; збагачувати трудовий досвід дітей; виховувати охайність та бажання дотримуватись правил техніки безпеки, почуття естетики; формувати елементарні навички дизайну.

Обладнання: цигарковий папір або тоненький обгортковий папір, ножиці, нитки, клей, пензлик, серветка.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочого місця.

II. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

— Сьогодні ми будемо розмовляти про парашути. Ви вже знаєте, що люди здавна хотіли літати. Вони довгий час випробовували і досліджували, перш ніж піднятися у повітря.

Прочитайте загадку за рисками.

В синім небіпуть моя,

Швидше всіх—'....- літаю я.

Маю крила, -—^^хоч не птах,

Люди звуть мене^^——... {літак).

— Що це, що це — всі кричать, —

Парасольки он летять.

— Що це за парасольки такі?

— Так, це парашути. А для чого вони потрібні?

 2.Вступна бесіда.

— Парашути використовують не тільки для м’якої посадки людей-па-рашутистів із літака на землю, а й для того, щоб доставити в безлюдні місця різноманітні вантажі {необхідну техніку, різні продукти, ліки тощо). Купол парашута виготовляють із тонкої, але дуже міцної тканини {шовку). До нього прикріплюють за допомогою строп {міцних тросів) спорядження для утримання людини або вантажу. Дуже важливо правильно скласти парашут, від цього залежить розкриття куполу у повітрі, а також успішне приземлення.

III. Демонстрація та аналіз зразка

 1. Інструктаж із техніки безпеки.

— Як потрібно працювати ножицями?

— Яких правил гігієни необхідно дотримуватися під час роботи з клеєм?

 2. Послідовність виготовлення парашута.

 • Виріжте квадрат і зігніть його, як зазначено на малюнках 1—7.

Відріжте зайвий папір по лініях відрізу. (7)

Із восьми відрізів ниток зробіть стропи і приклейте їх за допомогою маленьких квадратиків. (8, 9)

• Щоб не було на парашуті зайвого клею, не потрібно його наносити на папір, а необхідно лише нитку вмокнути у клей.

• Порівняйте стропи, зв’яжіть їх у вузлик та прикріпіть легеньку іграшку або пластилінову кульку.

IV. Фізкультхвилинка

Ширше, діти, треба стати,

Будем дрова ми рубати.

Раз — підняли руки вгору,

Два — змахнули всі додолу,

І рубаємо завзято,

Хай тепло приходить в хату!

V. Практична робота учнів

Учитель допомагає учням індивідуально.

— Парашут можна зробити різнокольоровим або розмалювати фломастером. Працюйте разом у парах, допомагайте один одному.

VI. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз робіт.

— Який парашут вам сподобався найбільше? Чому?

-Що ви обрали для вантажу?

— Яких помилок припустилися?

2. Оцінювання робіт.

VII. Підсумок уроку

-Що ми виготовляли на уроці сьогодні?

— Для чого потрібні парашути?

— Якими якостями відзначаються парашутисти?



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 1095 | Рейтинг: 0.0/0
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Чим ми бачимо
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих...
Підсумковий урок за І семестр
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]