УРОК 18 Тема. Симетричне вирізування. Витинанки. Виготовлення сніжинок Мета: закріплювати вміння працювати з папером; удосконалювати навички конструювання; розвивати уяву, охайність, самостійність; виховувати інтерес до зимових розваг, а також працьовитість, взаємодопомогу Обладнання: папір, ножиці, клей, зразки сніжинок. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент 1. Перевірка готовності до уроку 2. Привітання. 3. Упорядкування робочих місць. II. Новий матеріал 1.Оголошення теми та мети уроку. — Яка пора року настала? — Які ознаки зими ви знаєте? (Сніг, мороз, холоди, ялинка, Новий рік, Різдво) — Коли ми кажемо зима, то обов’язково думаємо, що це сніг та мороз? — А що таке сніг? Із чого він складається? — Сьогодні на уроці ми будемо вирізати сніжинки. 2.Вступна бесіда. Відгадайте загадки. • Як борошно, він білий-білий, Здається, світ укрився цілий, Все падає, все нароста, На села сиплеться й міста, На гори, на ліси, на ниви — Пухнастий, легкий, блискотливий. Лягає майже нам до ніг. Із вати килим? Ні, це... (сніг). • 3 хмарки всі ми вилітаємо І в танку легкім кружляємо. Білим все стає довкола, Білий ліс і біле поле. Ми холодні, мов льодинки, Називають нас... (сніжинки). Стало біло — Чи доводилося вам розглядати сніжинки? — На що вони схожі? — Скільки кутів має сніжинка? — Чому сніжинки на долонях швидко тануть? — Розгляньте зразки сніжинок (на дошці висять різноманітні сніжинки). III. Демонстрація та аналіз зразка Інструктаж учителя. — Прикрашання до Нового року ялинки або зали не обходиться без вирізування сніжинок. Вони мають визначену форму — шість ліній, на яких розташований візерунок. Є декілька варіантів виготовлення сніжинок. 1. Квадратний аркуш тонкого білого паперу складіть по діагоналі. Правий гострий кут зігніть на лівий бік зі зміщенням угору. Аналогічно зігніть лівий кут у протилежний бік так, щоб лінії згину збіглися. Потім складіть усю заготовку навпіл. Зробіть вирізи на верхній частині з одного боку більше, ніж з іншого. а 2. Витинанки. Для витинанок використайте тонкий папір. Найпростіші витинанки отримують із прямокутника, складеного навпіл удвічі. Візерунок може складатися з геометричних довільних форм. Витинанки у квадраті мають складніший візерунок, хоча техніка витинання є аналогічною. Спочатку підготуйте квадрат та складіть його по діагоналі. Потім подвійний трикутник складіть із кутів удвічі. Ви отримаєте новий квадрат. Після цього зігніть його. На отриману заготовку нанесіть малюнок і почніть витинати. IV. Фізкультхвилинка Сніжна зіронька горить В мене на віконці. Як погасне, інша вмить Спалахне на сонці. Скільки їх, живих, ясних, Вранці мерехтіло! Це малята зір нічних В гості прилетіли. V. Практична робота учнів 1. Інструктаж із техніки безпеки. 2. Вирізування сніжинок. Учитель надає індивідуальну допомогу окремим учням. Можна запропонувати роботу у парах для того, щоб спостерігати, як працюють діти разом. VI. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз робіт. — Яка робота сподобалася найбільше? Чому? — У кого з вас сніжинка вийшла найскладнішою? 2. Оцінювання робіт. VII. Підсумок уроку — Чого навчилися сьогодні на уроці? Малює баба-холодуся Картинки дивні на вікні. Я теж зумію, як навчуся, Бо дуже хочеться мені. — Спробуйте вдома намалювати чарівні візерунки, а потім вирізати сніжинки. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2124 | |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Всього коментарів: 0 | |