Симетричне вирізування. Витинанки. Виготовлення сніжинок

УРОК 18

Тема. Симетричне вирізування. Витинанки. Виготовлення сніжинок

Мета: закріплювати вміння працювати з папером; удосконалювати навички конструювання; розвивати уяву, охайність, самостійність; виховувати інтерес до зимових розваг, а також працьовитість, взаємодопомогу Обладнання: папір, ножиці, клей, зразки сніжинок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

 1. Перевірка готовності до уроку

 2. Привітання.

 3. Упорядкування робочих місць.

II. Новий матеріал

 1.Оголошення теми та мети уроку.

— Яка пора року настала?

— Які ознаки зими ви знаєте? (Сніг, мороз, холоди, ялинка, Новий рік, Різдво)

— Коли ми кажемо зима, то обов’язково думаємо, що це сніг та мороз?

— А що таке сніг? Із чого він складається?

— Сьогодні на уроці ми будемо вирізати сніжинки.

2.Вступна бесіда.

Відгадайте загадки.

• Як борошно, він білий-білий,

Здається, світ укрився цілий,

Все падає, все нароста,

На села сиплеться й міста,

На гори, на ліси, на ниви —

Пухнастий, легкий, блискотливий.

Лягає майже нам до ніг.

Із вати килим? Ні, це... (сніг).

• 3 хмарки всі ми вилітаємо

І в танку легкім кружляємо.

Білим все стає довкола,

Білий ліс і біле поле.

Ми холодні, мов льодинки,

Називають нас... (сніжинки).

Стало біло

— Чи доводилося вам розглядати сніжинки?

— На що вони схожі?

— Скільки кутів має сніжинка?

— Чому сніжинки на долонях швидко тануть?

— Розгляньте зразки сніжинок (на дошці висять різноманітні сніжинки).

III. Демонстрація та аналіз зразка

Інструктаж учителя.

— Прикрашання до Нового року ялинки або зали не обходиться без вирізування сніжинок. Вони мають визначену форму — шість ліній, на яких розташований візерунок. Є декілька варіантів виготовлення сніжинок.

1. Квадратний аркуш тонкого білого паперу складіть по діагоналі. Правий гострий кут зігніть на лівий бік зі зміщенням угору. Аналогічно зігніть лівий кут у протилежний бік так, щоб лінії згину збіглися. Потім складіть усю заготовку навпіл. Зробіть вирізи на верхній частині з одного боку більше, ніж з іншого. а

 2. Витинанки.

Для витинанок використайте тонкий папір. Найпростіші витинанки отримують із прямокутника, складеного навпіл удвічі. Візерунок може складатися з геометричних довільних форм.

Витинанки у квадраті мають складніший візерунок, хоча техніка витинання є аналогічною.

Спочатку підготуйте квадрат та складіть його по діагоналі. Потім подвійний трикутник складіть із кутів удвічі. Ви отримаєте новий квадрат. Після цього зігніть його. На отриману заготовку нанесіть малюнок і почніть витинати.

IV. Фізкультхвилинка

Сніжна зіронька горить В мене на віконці.

Як погасне, інша вмить Спалахне на сонці.

Скільки їх, живих, ясних,

Вранці мерехтіло!

Це малята зір нічних В гості прилетіли.

V. Практична робота учнів

1. Інструктаж із техніки безпеки.

2. Вирізування сніжинок.

Учитель надає індивідуальну допомогу окремим учням. Можна запропонувати роботу у парах для того, щоб спостерігати, як працюють діти разом.

VI. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз робіт.

— Яка робота сподобалася найбільше? Чому?

— У кого з вас сніжинка вийшла найскладнішою?

2. Оцінювання робіт.

VII. Підсумок уроку

— Чого навчилися сьогодні на уроці?

Малює баба-холодуся Картинки дивні на вікні.

Я теж зумію, як навчуся,

Бо дуже хочеться мені.

— Спробуйте вдома намалювати чарівні візерунки, а потім вирізати сніжинки.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 2080 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Поведінка в незнайомих місцях
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки
Бджілка мала, та й та працює
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]