УРОК 14 Тема. Пришивання ґудзиків Мета: вдосконалювати навички роботи з тканиною, нитками, голкою; вчити пришивати ґудзики різними засобами; розвивати мислення, наполегливість, самостійність; виховувати інтерес до уроку, охайність, працьовитість. Обладнання: тканина, нитки, гольник, голки, ґудзики, шаблони ґудзиків. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент 1. Перевірка готовності до уроку. 2. Привітання. 3. Упорядкування робочих місць. II. Новий матеріал 1. Оголошення теми та мети уроку. Він — прикраса кожній блузці, Цей маленький круглий... (Гудзик). — Сьогодні ми будемо навчатися пришивати ґудзики. 2. Вступна бесіда. З ІСТОРІЇ голки На території нашої країни голка з вушком з'явилася у господарстві людини 19 тисяч років тому. Революція і виготовленні голок відбулася в XIV сторіччі, коли було винайдено дріт. Тривалий час основним постачальником голок у Європі була Німеччина, але у 1650 році англійці створили спеціальні верстати для випуску голок. Історія російської промислової голки почалася з часів Петра І. За його наказом у 1717 році російські купці брати Рюміни і Сидір Томілін побудували дві голкові фабрики. Голка міцно увійшла в кожну хату бідняка, ставши справжнім символом працьовитості. (Прислів’я записані на дошці.) • Довга нитка — ледача швачка. • Сім разів відмір — один раз відріж. • Як зінг єні — так і зносиш. — Як ви розумієте ці прислів'я? — Сьогодні голка з ниткою буде нам помічницею на уроці. III. Демонстрація та аналіз зразка 1. Інструктаж із техніки безпеки. — Як правильно зберігати голки? — Як передавати їх сусідові, якщо потрібно? — Чим необхідно користуватися, коли шиєте? — Як слід сидіти за партою? 2. Підготовка до роботи. Пришивання ґудзиків до тонкої тканини (до сукні, блузки, сорочки) • Закріпіть нитку та просуньте голку через отвір ґудзика. • Зробіть прокол голкою через другий отвір на зворотній бік тканини. • Зі зворотного боку зробіть прокол на лицьовий бік та просуньте ґудзик через отвір. • Повторіть дії 5—7 разів. • Закріпіть нитку, зробіть прокол голкою на зворотному боці під швом, обмотайте нитку 2—3 рази навколо кінця голки. • Затягніть вузол. • Ще раз підколіть голку під стежки. Просуньте нитку та відріжте її. IV. Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять, Стали в колі ми кружлять. Покружляли, розійшлись. Ні на кого не дивись, А роботою займись. V. Практична робота учнів 1. Учитель надає допомогу учням. Учні, які вміють пришивати ґудзики або швидко навчилися, теж допомагають товаришам. 2. Варіанти пришивання ґудзиків із чотирма отворами ПришиванняЗакріплення ґудзиканитки VI. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз робіт. — Хто навчився сьогодні на уроці пришивати ґудзики? — А хто вмів і раніше? — Чи змогли ви правильно закріпити нитку наприкінці пришивання? 2. Оцінювання. VII. Підсумок уроку — Чого ми навчилися сьогодні на уроці? — В якому сторіччі голки почали виготовляти на фабриках? — В якій країні це відбувалося? — Хто пам’ятає прислів’я про голку? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2544 | |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |