УРОК 89 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 6; розвивати вміння розв'язувати задачі і приклади вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Раз-два, вище голова, Три-чотири, плечі ширше, П’ять-шість, тихо сісти, Сім-вісім, лінь відкинемо. — Без точної лічби не зрушиться з місця будь-яка робота. — Швидше за роботу! II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 5 15 12 10 2 Робота за таблицею 6 9 Зменшуване 8 7 4 10 15 15 17 Від’ємник2 4 4 3510 1 Різниця — Як називаються числа при відніманні? — Як знайти різницю чисел? 3 Розв'язування задач • Мама купила 9 кг яблук і 4 кт груш. Скільки всього фруктів купила мама? 9 + 4 = □ • У Петрика було 12 марок. 3 марки він подарував Сашкові. Скільки марок залишилось у Петрика? 12 - 3 = □ — Яку дію використовуємо для розв’язання першої задачі? Чому? — Яку дію використовуємо для розв’язання другої задачі? Чому? 4 Робота за індивідуальними картками Картка № 1 а)13 - 7 □ 64 □ 11 - 6 7 + 2 + 2 =12 - 5 - 2 = б) Чи вистачить 10 к., щоб купити булочку за 6 к. і цукерку за 5 к.? Картка № 2 а)15 - 6 □ 10 13 - 6 □ 7 9 + 2 + 2 =11 - 5 - 4 = б)Чи вистачить 10 к., щоб купити булочку за 6 к. і цукерку за 4 к.? III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання і розв'язування задач за опорними схемами (робота в групах) 1 група складає і розв’язує задачу 1; 2 група складає і розв’язує задачу 2. Задача 1 Задача2 Було — 7 яблук м 1 Було — 4 яблука --------1 Стало— ?, на 3 менше ' Стало— ?, на 2 більше Перевірка робіт. ● Фізкультхвилинка Я всміхаюсь сонечку — Здрастуй, золоте! Я всміхаюсь квітоньці — Хай вона росте. Я всміхаюсь дощику — Лийся, мов з відра. Друзям посміхаюся, Зичу їм добра! 2 Самостійна робота 1 варіант — 1-2 стовпчики; 2 варіант — 3-4 стовпчики. 7 + 6 - 4 = 11- 3 +4 = 7+ 5- 2 = 8 + 5 - 4 = 12 - 6 + 4 =13- 6+ 3 = 9+ 4- 6 = 12 - 3 + 2 = 3 Робота над текстовою задачею на знаходження суми У баку було 6 л бензину, а в каністрі — стільки ж. Скільки літрів бензину було в баку і в каністрі разом? 6 + 6 = 12 (л) — Поясніть, чому задачу розв’язали додаванням. ● Пальчикова гімнастика Наші ніжні квітки Розпускають пелюстки. Вітерець ледве дихає. Пелюстки колише. наші червоні квітки Закривають пелюстки. Тихо засинають, головою качають. 4 Робота над текстовою задачею на знаходження невідомого доданка Доярка надоїла 10 л молока. В перше, більше відро, вона налила 7 л молока. Скільки літрів молока налила доярка у друге відро? — Поясніть, чому задачу розв’язали відніманням.? — Як знайти невідомий доданок? IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть напам’ять результати таблиць додавання і віднімання 6. — Що сподобалося найбільше? — Чи все у вас вийшло? — Чи всім задоволені? — Молодці, ви добре працювали на уроці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1841 | |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Значення природи для життя людини |
Всього коментарів: 0 | |