💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Колективна творча робота: конструювання транспортних засобів

УРОК 27

Тема. Колективна творча робота: конструювання транспортних засобів

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з технічним конструктором; розвивати технічне мислення, уяву, уміння вносити зміни у технічні умови конструкцій; виховувати працьовитість, взаємодопомогу, уміння працювати у групах.

Обладнання: технічний конструктор, зразок моделі.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочого місця.

II. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

— Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти про машини, які потрібні людині. Вони допомагають сіяти, орати, будувати, пекти тощо.

2. Вступна бесіда.

— Як же називаються такі машини?

— Відгадайте загадки.

• Має пащу, зуби грізні,

Землю риє звір залізний. (Екскаватор)

• Влітку — землю, взимку — сніг

Відгорта без рук, без ніг. (Бульдозер)

• Дім залізною рукою

Збудував для нас з тобою. (Підйомний кран)

• їде він у поле,

Там землю оре з усієї сили,

Щоб земля родила. (Трактор)

• Для збирання урожаю

Я на поле виїжджаю,

І за декілька машин

Я працюю там один. (Комбайн)

• Глянь, важкий залізний вал

Нам асфальт попрасував. (Каток)

• Дощик ллється не з хмарини,

А з-під носа у машини. (Поливальна машина)

— Так, усі ці машини допомагають людині в роботі і в житті.

Перші спроби створити моторні приладдя для перевезення вантажів відбулися наприкінціXIX сторіччя. У1885 році в Німеччині Дайлер створив мотоцикл. Він бувдерев’яним, працював на гасі і розвивав швидкість до 1,5 км/год. У1886 році Дайлер разом із Бенцем створили перший автомобіль у Німеччині.

Сьогодні неможливо уявити собі наше життя без машин. Машини кладуть асфальт, допомагають будувати будинки, піднімаючи будівельні матеріали на декілька поверхів угору. Машини миють і підмітають вулиці. Яскраво-червоні машини з насосами, з драбиною та вогнегасником швидко доставляють пожежну команду до місця пожежі. Автомобілі «Швидкої допомоги» рятують людей, яким негайно потрібен лікар. Як багато різних і потрібних машин ми зустрічаємо на наших вулицях і дорогах!

Сьогодні ми разом спробуємо зробити підйомний кран.

Крани — це універсальні вантажопідйомні машини, які знаходять широке застосування у будівництві, в морських та річних портах, на залізниці, в цехах заводів тощо. Вони мають гусеничний та колісний хід.

III. Демонстрація та аналіз зразка

1.Інструктаж учителя.

Діти розглядають зразок моделі і відповідають на питання.

— Скільки блочних коліс є в моделі?

— Із чого зроблений трос?

— Як його кріпити так, щоб гак був рухливим?

— Як кріпити лебідку?

— Як розподілити роботу в групі з п'яти чоловік?

Скоба Гайка (5 шт.)

Колесо (4 шт.) Гак

Підйомний кран

2.Завдання (у групі із 5 осіб).

• Складіть план роботи.

• Розподіліть роботу поміж собою.

• Зберіть модель із деталей конструктора.

• Перевірте модель в дії.

• Дізнайтеся, який вантаж можна підняти за її допомогою.

IV. Фізкультхвилинка

Ми з вами трішки потрудились,

І, мабуть, ви уже втомились.

Тепер настав час відпочинку,

Ми проведем фізкультхвилинку.

Нумо, діти, раз, два, три,

Вліво, вправо поверни.

А як скажем: скок, скок, скок — Відгадай, чий голосок?

V. Практична робота учнів

Учитель надає допомогу учням, які працюють у групах. Діти обирають бригадира, який керує роботою усіх членів команди.

VI. Виставка та оцінювання робіт

 1. Аналіз робіт.

— Яка група виконала роботу скоріше?

— Хто вніс зміни у модель крана?

— Хто припустився помилок?

— Чий кран вам сподобався найбільше?

 2. Оцінювання.

VII. Підсумок уроку

— Чого навчилися на уроці?

— Коли і в якій країні був створений перший автомобіль?

— Як допомагають машини у нашому житті?



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 1613 | Рейтинг: 0.0/0
Звук [у]. Позначення його буквами У, у
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі...
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв
Розмаїття форм. Взаємозв’язок основної форми та її частин. Малювання з натури...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]