УРОК 29 Тема. Макетування будинку або інших конструкційних об’єктів Мета: ознайомити із професіями кресляра, архітектора; розвивати уміння і навички конструювання та моделювання об’ємних виробів; вчити знаходити закономірність будування моделі розгортки будинку; розвивати охайність, увагу. Обладнання: ножиці, клей, пензлик, серветка, олівець, папір, картон. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочого місця. II. Новий матеріал 1. Оголошення теми та мети уроку. — Сьогодні на уроці ми ознайомимося із професіями людей, які створюють будинки, в яких ми живемо. Як ви гадаєте, що це за професії? — Так, це кресляр, архітектор, будівельник. 2. Вступна бесіда. — Перш, ніж виготовляти якийсь виріб, конструювати машини або будувати будинки, їх зображують у кресленнях, ескізах, схемах. На одних кресленнях демонструють конструкцію повністю, а на інших — складові частини виробів або споруд. Є такі креслення, на яких зображені взаємне розміщення та засоби з'єднання цих частин у єдине ціле. Ескізи, креслення деталей та споруд, технічні рисунки виконують креслярі. Праця кресляра потребує великої точності, охайності, уваги під час виконання роботи. Проектує будинки архітектор. Архітектор — це людина з багатою уявою, з творчим мисленням і дуже працьовита. Недарма міста нашої країни прикрашають величні стародавні будинки, історичні палаци, чудові театри та сучасні багатоповерхові будинки. Все є втіленням творчої думки архітектора. Сьогодні ми спробуємо бути і креслярами, й архітекторами. Тільки не такими, як Ніф-Ніф та Нуф-Нуф, а такими, як Наф-Наф. — Які будиночки для житла зробили собі Ніф-Ніф та Нуф-Нуф? (Із соломи, із гілочок) — Чому ці будинки були ненадійними? — Який будинок побудував Наф-Наф? 3. Подумайте та відгадайте, «Хто де живе?» (Малюнок виконаний на ватмані, назви тварин або їхнє зображення закриті. Діти «розплутують» завдання і впізнають, у кого який будинок. Як тварини будують свої житла ? За допомогою чого?) III. Демонстрація та аналіз зразка 1. Словникова робота. — Чи знайомі вам такі назви? Де споруджують такі будинки? Хата, изба (рос.) — у селі; хижина — у джунглях; чум, яранга — на Півночі; сакля — в Азії; дім, будинок — у місті. 2.Демонстрація та аналіз зразка. • Для будування розгорток будиночків спочатку необхідно знайти те місце , з якого буде починатися відлік. Таким місцем у будиночків може бути будь-який кут. • Усі будинки мають стіни, тому в основі розгортки буде пряма лінія, на якій проставлені розміри стін. • Потім необхідно визначити висоту стіни і провести другу лінію, що є паралельною основі. • Наступним етапом буде креслення фронтонів (верхня част ина фасаду будинку) та клапанів для підклеювання. • Після виготовлення розгортки потрібно зробити дах та підставку. • Вікна та двері зробити з кольорового паперу за допомогою аплікації. Дрібні деталі домалювати. Розгортка макета — 1 Підставка Розгортка макета — 2 Дах Підставка IV. Фізкультхвилинка Ведмежата в лісі жили, Головою все крутили: Ось так, ось так, ось так. Ведмежата мед шукали, Разом дерево хитали: Ось так, ось так, ось так. V. Практична робота учнів 1. Інструктаж із техніки безпеки. • Уважно працюйте з ножицями. • Не передавайте їх сусідові відкритими. • Передавайте тільки кільцями вперед. • Користуйтеся пензликом та серветкою під час роботи з клеєм. 2. Самостійна робота учнів. Учитель надає індивідуальну допомогу учням, виправляє помилки, дає поради. VI. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз роботи. — Який будиночок вам сподобався найбільше? — Які ви помітили помилки? — Що потрібно зробити, щоб будиночок став казковим? 2. Оцінювання робіт. VII. Підсумок уроку — Над чим ми працювали на уроці? — Чи сподобалася вам ця робота? — Що таке фасад, фронтон? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1673 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Урок малювання |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Всього коментарів: 0 | |