💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Макетування будинку або інших конструкційних об’єктів

УРОК 29

Тема. Макетування будинку або інших конструкційних об’єктів

Мета: ознайомити із професіями кресляра, архітектора; розвивати уміння і навички конструювання та моделювання об’ємних виробів; вчити знаходити закономірність будування моделі розгортки будинку; розвивати охайність, увагу.

Обладнання: ножиці, клей, пензлик, серветка, олівець, папір, картон.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочого місця.

II. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося із професіями людей, які створюють будинки, в яких ми живемо. Як ви гадаєте, що це за професії?

— Так, це кресляр, архітектор, будівельник.

2. Вступна бесіда.

— Перш, ніж виготовляти якийсь виріб, конструювати машини або будувати будинки, їх зображують у кресленнях, ескізах, схемах.

На одних кресленнях демонструють конструкцію повністю, а на інших — складові частини виробів або споруд. Є такі креслення, на яких зображені взаємне розміщення та засоби з'єднання цих частин у єдине ціле.

Ескізи, креслення деталей та споруд, технічні рисунки виконують креслярі. Праця кресляра потребує великої точності, охайності, уваги під час виконання роботи. Проектує будинки архітектор. Архітектор — це людина з багатою уявою, з творчим мисленням і дуже працьовита. Недарма міста нашої країни прикрашають величні стародавні будинки, історичні палаци, чудові театри та сучасні багатоповерхові будинки. Все є втіленням творчої думки архітектора.

Сьогодні ми спробуємо бути і креслярами, й архітекторами. Тільки не такими, як Ніф-Ніф та Нуф-Нуф, а такими, як Наф-Наф.

— Які будиночки для житла зробили собі Ніф-Ніф та Нуф-Нуф? (Із соломи, із гілочок)

— Чому ці будинки були ненадійними?

— Який будинок побудував Наф-Наф?

3. Подумайте та відгадайте, «Хто де живе?»

(Малюнок виконаний на ватмані, назви тварин або їхнє зображення закриті. Діти «розплутують» завдання і впізнають, у кого який будинок. Як тварини будують свої житла ? За допомогою чого?)

III. Демонстрація та аналіз зразка

1. Словникова робота.

— Чи знайомі вам такі назви? Де споруджують такі будинки?

Хата, изба (рос.) — у селі; хижина — у джунглях; чум, яранга — на Півночі; сакля — в Азії; дім, будинок — у місті.

2.Демонстрація та аналіз зразка.

• Для будування розгорток будиночків спочатку необхідно знайти те місце , з якого буде починатися відлік. Таким місцем у будиночків може бути будь-який кут.

• Усі будинки мають стіни, тому в основі розгортки буде пряма лінія, на якій проставлені розміри стін.

• Потім необхідно визначити висоту стіни і провести другу лінію, що є паралельною основі.

• Наступним етапом буде креслення фронтонів (верхня част ина фасаду будинку) та клапанів для підклеювання.

• Після виготовлення розгортки потрібно зробити дах та підставку.

• Вікна та двері зробити з кольорового паперу за допомогою аплікації. Дрібні деталі домалювати.

Розгортка макета — 1

Підставка

Розгортка макета — 2

Дах Підставка

IV. Фізкультхвилинка

Ведмежата в лісі жили,

Головою все крутили:

Ось так, ось так, ось так.

Ведмежата мед шукали,

Разом дерево хитали:

Ось так, ось так, ось так.

V. Практична робота учнів

1. Інструктаж із техніки безпеки.

• Уважно працюйте з ножицями.

• Не передавайте їх сусідові відкритими.

• Передавайте тільки кільцями вперед.

• Користуйтеся пензликом та серветкою під час роботи з клеєм.

2. Самостійна робота учнів.

Учитель надає індивідуальну допомогу учням, виправляє помилки, дає поради.

VI. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз роботи.

— Який будиночок вам сподобався найбільше?

— Які ви помітили помилки?

— Що потрібно зробити, щоб будиночок став казковим?

2. Оцінювання робіт.

VII. Підсумок уроку

— Над чим ми працювали на уроці?

— Чи сподобалася вам ця робота?

— Що таке фасад, фронтон?



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 1724 | Рейтинг: 0.0/0
Охорона тварин. Турбота людей про тварин
Письмо малих дугоподібних ліній
Школа ввічливості. Гостини
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]