УРОК 10 Варіант 2 Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим. Естетичний смак. Одяг та індивідуальність Мета: ознайомити з поняттям моди та стилю і довести їхню роль у житті людини; продовжити формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, індивідуальності у виборі одягу; формувати вміння доречного одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду, охайність і тактовність. |
УРОК 10 Варіант 1 Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим? Естетичний смак. Одяг та індивідуальність Мета: продовжувати формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, поняття індивідуальності у виборі одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду. Обладнання: малюнки (фотоілюстрації) одягу, зачісок, роздатковий тестовий матеріал, плакати, комп’ютер та операційна система Windows (Office 2003). |
УРОК 9 Варіант 2 Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей. Обладнання: плакат «Сонечко», збірник українських прислів’їв та приказок. |
УРОК 9 Варіант 1 Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей. |
УРОК 8 Варіант 2 Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей. |
УРОК 8 Варіант 1 Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей. Обладнання: сигнальні картки, плакат «Правила поведінки». |
УРОК 7 Варіант 2 Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»? Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати. Обладнання: магнітофон, плакати. |
УРОК 7 Варіант 1 Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»? Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати. Обладнання: запис пісні «Справжній друг» (муз. Б. Савельева, сл. М. Пляцковського), мікрофон, окуляри, збірка «Спів польового цвіркуна» Бруно Ферредо, ілюстрації до текстів. |
УРОК 6 Варіант 2 Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті. |
УРОК 6 Варіант 1 Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті. Обладнання: сюжетні малюнки, картонки з прислів’ями, карта подорожі. |