💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим. Естетичний смак. Одяг та індивідуальність

УРОК 10

Варіант 2

Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим. Естетичний смак. Одяг та індивідуальність

Мета: ознайомити з поняттям моди та стилю і довести їхню роль у житті людини; продовжити формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, індивідуальності у виборі одягу; формувати вміння доречного одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду, охайність і тактовність.

Обладнання: виставка журналів моди, ляльковий одяг, набір «Одягни ляльку».

Скринька нових слів:

Мода — панування в певний час тих або інших смаків щодо одягу, предметів щоденного вжитку.

Стиль — індивідуальна манера.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

II. Активізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду

— Діти, давайте пригадаємо, що таке етика, етика спілкування. (Етика — це наука про мораль, вміння правильно поводитися, спілкуватися, одягатися.)

III. Повідомлення теми і мети уроку. Сприйняття нового матеріалу

— Сьогодні ми поговоримо про вміння одягатися, про тих, кого називають красивим, про естетичний смак, одяг та індивідуальність.

Одяг у нашому житті відіграє дуже важливу роль. Для створення і виробництва одягу працюють модельєри, будинки одягу, ательє і швейні фабрики. Зовнішній вигляд людини, зокрема одяг, свідчать про її культуру. Одяг почали носити, щоб захистити тіло від холоду і вітру. Поступова до основного призначення одягу додалася ще й інформативна та естетична функції. Одяг може повідомити і про професію його власника.

Перша вимога до одягу — це охайність. Одяг повинен бути випрасуваним, без дірок, шпильок, розпоротих швів та відірваних ґудзиків. Взуття — начищене та охайне.

Друга вимога — це ансамбль одягу, відповідність його деталей. Для навчання і роботи пасує скромний одяг, для роботи, де є небезпека забруднитися, — робочий; ще є одяг спортивний, домашній, святковий.

До нас на урок завітали два експерти-модельєри, вони і дадуть нам інформацію про етикет одягу, вміння доречно обирати одяг, сезонний одяг.

1-й експерт-модельєр. Одяг може повідомляти про професію його власника. Представники різних професій мають спеціальну форму. Це — міліціонери, медсестри, продавцІ. Вони на роботі одягнені так, щоб кожний одразу міг їх упізнати. Для занять спортом існує спортивний одяг.

Одяг повинен відповідати вікові людини. Кожна людина в процесі життя виробляє свій стиль одягу. Стиль одягу — це вигляд деталей одягу, які складають ансамбль.

Одяг повинен відтворювати індивідуальність, унікальність і неповторність кожної людини. Кожна людина має свій стиль. Одному личить спортивний костюм, іншому — класичний діловий. Цим необхідно керуватися, коли обираєш фасон одягу. Обирати слід те, в чому ти почуваєшся найзручніше. Залишатися самим собою, привертаючи увагу інших, — моральна основа естетичного смаку.

Одяг повинен бути охайним, чистим, випрасуваним. Якщо ви піклуєтеся про свою зовнішність і вмієте себе поводити, люди будуть ставитися до вас із симпатією і вважати милою, привабливою людиною.

2-й експерт-модельєр. Необхідно одягати те, що вам пасує. Не радимо сліпо наслідувати моду, необхідно обирати одяг, який відповідає вікові та фігурІ. Адже мода — це планування форм і зразків одягу у певний час або у певному місці.

Бути добре одягненим зовсім не означає носити дорогий одяг. Бажано, що одяг не погіршив, а ще більше прикрасив людину, приховавши деякі особливості її зовнішностІ. Необхідно пам’ятати про сезонність одягу. Обираючи одяг, згадайте, яка пора року сьогоднІ. Яка погода. Як би ви не любили свою куртку, але влітку її необхідно залишити в шафі й одягтися відповідно до сезону.

Кожен вид одягу має своє призначення. Спортивний одяг — для занять спортом, прогулянок. Урочистий костюм одягають на святкові події, ділові зустрічІ. Робочий одяг повинен бути зручним, не заважати в роботі.

IV. Фізкультхвилинка

— Настав час фізкультхвилинки.

Звучить запис музики на магнітофоні, а учням вчитель пропонує уявити, почути і сказати:

— Які слова ми підслухали у води? (Капає, булькає, дзюрчить, бринить...)

— Які слова ми почули у пташок? (Щебечуть, цвірінькають, співають, тьохкають...)

V. Інтерактивна модель «Юні модельєри»

— Відпочили і почнемо працювати разом.

Зараз ми розподілимося на три групи, кожна група отримає завдання, яке необхідно обговорити, висловити свої міркування, зробити висновок,

висловити свої думки про моду, відповідність одягу і вміння обирати одяг для певного заняття.

Групам роздають завдання на картках. Учні ознайомлюються з ними й обговорюють.

Відбувається демонстрація зразків лялькового одягу.

Звучить вірш.

У нас сьогодні — справжнє свято,

Гостей зібралося багато.

А ну ж, на мене подивіться —

На одяг мій і на взуття —

І веселенько усміхніться!

Врятує світ краса —

Завжди так говорили.

Тепер врятує світ лиш доброта,

Бо однієї вже краси занадто мало.

То ж, люди на землі,

Спішіть добро творити,

Щоб нам не згинути у морі зла,

Щоб кожен міг серед краси прожити У царстві справедливості й добра.

Розповіді учнів і презентація думок.

Група 1. Розповісти, як одягнеться Наталочка для вигулювання собачки.

(Светр, штани звичайні, легка куртка, бо...)

Група 2. Розповісти, як одягнеться Сергійко на спортивний майданчик.

(Спортивний костюм, футболка, кросівки, бо...)

Група 3. Розповісти, як одягнуться Олег та Юля на святковий дитячий ранок. (Костюм, світла сорочка, краватка, святкове плаття або костюм,

білі бантики, квіти, бо...)

VI. Підсумок уроку

— Працюючи на уроці, ми прослухали виступи учнів і зрозуміли, що кожна людина повинна знати, який одяг необхідно одягати для того або іншого заняття. Є гарне правило щодо одягу: необхідно вміти одягатися зі смаком, бо розвинений смак — це почуття гармонії, а деталі одягу повинні доповнювати один одного і завершувати обраний костюм.

— З якими етичними поняттями ми ознайомилися на уроці?

— Що означає одягатися зі смаком?

— Продовжте речення: «Діловий костюм одягають на ...».

— Як виховувати в себе естетичний смак?

VII. Домашнє завдання на вибір

Наші експерти-модельєри пропонують, щоб ви вдома намалювали зразки одягу для учнів 1—4 класів.

Я пропоную за бажанням намалювати елегантно одягнену дівчинку або хлопчика.

Категорія: Етика | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 2836 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Ліплення з пластиліну (гриби)
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із...
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]