Тема. Написання листа рідним, друзям з попереднім складанням плану. Закріплення етичних навичок у ході складання письмових висловлювань. Мета: повторити основні вимоги до усного та писемного мовлення, ознайомити учнів з одним із зразків ділового мовлення – листом; закріплювати практичні навички етики мовлення; розвивати культуру мовлення; виховувати охайність. старанність. Обладнання: схема-таблиця написання листа, тематичні ілюстрації, таблиця «Так звертайся». |
Тема. Стислий переказ твору за планом та опорними словами «Де зимує коник-стрибунець» Мета:поглибити уявлення дітей про рідну природу, сезонні зміни в житті тварин, удосконалювати вміння висловлювати власні думки, виражати їх у письмовій формі; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до прекрасного в природі, вміння спостерігати. Обладнання: зразки енциклопедичних фотографій, репродукції картин, кросворди, тематичніілюстрації, таблиця «Будова тексту»; «Словничок-довідничок». |
Тема. Детальний переказ тексту «Вірний друг» Мета:вдосконалювати навички учнів переказувати текст, послідовно, повновідтворюватизміст прочитаного; збагачувати мовлення учнів новими словами й образними висловами; розширити уявлення про небезпеку, що очікує на льоду, виховувати розуміння необхідності дотримуватись правил безпеки взимку; бажання бутисправжнім другом. Обладнання: предметні малюнки і таблиці із зображенням безпечних та небезпечних ситуацій нальоду. |
Тема. Твір – опис „Білочка" Мета:закріпити знання учнів про типи текстів, навчити дітей складати твір-опис за поданим планом, формувати вміння добирати найбільш влучні прикметники під час опису предмета, збагачувати активний і пасивний словник учнів; розвивати спостережливість, пам'ять, уміння порівнювати, співставляти; виховувати любов до тварин. Обладнання: репродукції картин художників, ілюстрації білочки, таблиці. |
Тема. Твір - опис на основі власних спостережень «Верба» Мета:навчити дітей висловлювати свої думки за власним спостереженням; збагачуватиактивний та пасивний словник учнів,розвивати увагу, логічне мислення,спостережливість; виховувати любов до рідного краю. Обладнання: ілюстрації верби та іншихдерев, картини із зображенням весни, таблиці. |
Тема. Детальний переказ твору за планом та опорними словами «Осінні дарунки» Мета: поглибити уявлення учнів про рідну природу, вчити бачити і розуміти прекрасне, як в природі, так і в житті, вдосконалювати вміння висловлювати свої почуття і захоплення, виражати їх у письмовій формі,допомогти відчути яскравість осінніх барв, щедрість осені, розширювати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи та повагу до людей праці. Обладнання: ілюстрації «Осінь в саду», «Щедра осінь», таблиця «Будова слова»;«Словничок-довідничок». |
Тема. Твір-розповідь за уявою «Осінь зачаровує красою». Мета: вчити дітей спостерігати за змінами в природі; показати, як ці зміни відображені в художніх творах влучними словами, виразами; вчити дітей вживати прикметники для образного вираження власної думки; розвивати усне й писемне зв’язне мовлення; виховувати естетичний смак. Обладнання: репродукції картин із зображенням осені; таблиці «Будова слова»; картки зі словами, виразами; дитячі малюнки. |
Тема. Текст-розповідь за власними враженнями (спостереженнями) «Спогади про літо» Мета: вчити дітей складати твори за власними враженнями, змальовувати пейзажі за картиною; вчити висловлювати свої думки ти почуття; розвивати зв’язне мовлення та спостережливість, збагачувати словниковий запас; виховувати шанобливе ставлення до слова й природи. Обладнання: репродукції картин із зображенням пейзажів літа. |
Тема: Інтегрований урок (розвиток зв’язного мовлення і образотворче мистецтво) « Весна» Мета: 1. Вчити складати розповіді, вірші, аналізувати побачене і почуте; закріпити вміння відтворювати настрій пори року у малюнку. 2.Виховувати почуття прекрасного. 3.Розвивати фантазію, вигадку, мовлення, самостійність. |
Тема: Продовження « Подорожі до замку « Писемної Мови». Урок-казка. Мета: 1. Повторити і узагальнити вивчене про правопис слів, будову слова та частини мови. Закріплювати вміння складати діалоги. 2.Виховувати почуття прекрасного. 3.Розвивати самостійність, увагу, спостережливість. |