Тема: Продовження « Подорожі до замку « Писемної Мови». Урок-казка. Мета: 1. Повторити і узагальнити вивчене про правопис слів, будову слова та частини мови. Закріплювати вміння складати діалоги. 2.Виховувати почуття прекрасного. 3.Розвивати самостійність, увагу, спостережливість. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Подорож до замку « Писемної Мови».
Весна, добродійка, до побачення, зелений, просьба, легкий, з’явилися, говориться, Київ.
1 група - Пиши охайно каліграфічно зрозуміло грамотно Пиши так щоб кожен міг прочитати і зрозуміти написане Дотримуйся культури писемного мовлення. 2 група – Володіти культурою писемного мовлення означає правильно чітко каліграфічно без помилок оформляти думки на письмі Охайний розбірливий почерк це вияв поваги до того хто читатиме написане тобою.
Фея Морфологія попросила Буратіно:
Буратіно почав голосно плакати і примовляти:
Тут на рев примчав Артемон і сказав:
Буратіно втупився в клітку, в якій жила сім’я папуг, прислухався і від подиву відкрив рот. Яскраво-червона мама з жовтою смужкою від голови до хвоста суворо цвірінькала:» ЩО за шум? ХТО це з довгим носом?» Блакитний тато з двома білими смужками по боках бив крилами і тривожно цвірінькав: « ЩО ж Робити? Ох, ЩО ж цей довгоносий РОБИТЬ?» А маленькі строкаті дітки з хвилястими фартушками на грудях пискляво навперебій обмірковували: « ЯКИЙ у нього смішний клюв? ЯКА в нього гарна куртка? ЯКЕ в нього патлате пір’я? ЯКЕ некрасиве цвірінькання?» Буратіно не образився, а тут же правильно поставив питання і підкреслив усі слова. Він зрозумів: головне і перше слово «МАМА», а питання до нього ХТО? ЩО?, а оскільки в мами на грудках одна смужка – значить одна лінія. Друге слово «ТАТО». У папуги дві смужки на грудях, отже підкреслювати треба двома лініями і питання ЩО РОБИТИ?. А слова-дитинчата – це малята дуже вже цікаві і все цвірінькають: ЯКА? ЯКЕ? ЯКИЙ? ЯКІ? . У них грудки хвилясті, отже й лінії будуть хвилясті. Буратіно дуже зрадів, бо він нарешті все зрозумів. ( С. Якименко)
Весна прийшла! Тепло знайшла! - кричать дівчатка й хлопчики. Тепляк дмухнув, крилом махнув, по бороді лоскочеться. ( Л. Глібов)
V. Домашнє завдання. - Складіть і запишіть казку « У королівстві Іменника ( Дієслова, Прикметника) « ( на вибір) | |
| |
Переглядів: 1499 | |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Українська народна казка «Колосок» |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Культурні рослини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |