Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Синичка» за складеним планом. Мета: 1. Удосконалювати навички учнів переказувати текст; вчити записувати переказ, використовуючи абзаци. 2.Виховувати любов до рідної природи,зокрема, до пташок, бажання їм допомагати. 3.Розвиватинавички усного і писемного мовлення, збагачувати словниковий запас. |
Тема: Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за малюнком і опорними словами « У бібліотеці» Мета: 1. Ознайомити з історією виникнення паперу, книгодрукуванням, познайомити з цікавинками про бібліотеку, вчити складати розповідь за малюнком і опорними словами. 2.Виховувати потребу систематично читати книжки, берегти їх. 3. Розвивати кругозір, усне мовлення. |
Тема: Розвиток мовлення. Текст-міркування. Побудова текстів-міркувань. Мета: 1. Узагальнити знання учнів про текст, вчити розрізняти типи текстів, формувати вміння складати тексти-міркування, ознайомити з побудовою даних текстів. 2.Виховувати повагу до рідної мови. 3.Розвивати вміння розуміти зміст структурних частин тексту, добирати переконливі докази, аналізувати, робити висновки. |
Тема: Розвиток мовлення. Складання опису за спостереженнями на екскурсії. Мета: 1. Закріплювати відомості учнів про усне і писемне мовлення, вчити порівнювати природні явища та предмети, складати твір-опис за спостереженням. 2.Виховувати почуття прекрасного. 3.Розвивати спостережливість, вміння аналізувати. |
Тема: Розвиток мовлення. Тема і мета тексту. Складання оповідання за опорними словами « Хитрий їжачок». Мета: 1. Закріпити, систематизувати і узагальнити знання учнів про текст, вчити розпізнавати типи текстів, їх стиль, складати тексти різного типу, перевірити міцність засвоєння вивченого. 2.Виховувати бережливее ставлення до тварин. 3.Розвивати словниковий запас, увагу. |
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за власним спостереженням.
2. Виховувати почуття любові до природи. 3. Розширювати словниковий запас. |
Урок 17 Тема: Творчі види робіт над текстами. Складання текстів Мета: вчити складати тексти за поданими зачином, за основною частиною, за кінцівкою; розвивати творчу уяву, спостережливість, усне і писемне мовлення, увагу; виховувати почуття прекрасного. Обладнання: таблиця № 31, робочі зошити, малюнки про весну, малюнки черепахи, ведмедя. |
Урок 16 Тема: Творчі види робіт над текстами. Добір рими Мета: вчити учнів добирати риму; розвивати творчу увагу, мовлення, мислення, збагачувати словниковий запас; виховувати дбайливе ставлення до книжки. Обладнання: таблиця № 30, робочі зошити, виставка книг, малюнки їжака, мишки. |
Урок 15 Тема: Творчі види робіт над текстами. Редагування тексту «У цирку» Мета: вчити учнів редагувати текст; розвивати «чуття мови»; критичне ставлення до побудови зв’язних висловлювань, умінь усувати допущені недоліки та помилки, загалом підвищувати стилістичну грамотність; виховувати повагу до професії редакторів, коректорів. |
Урок 14 Тема: Текст-міркування «Книга – твій друг, без неї як без рук» Мета: формувати вміння будувати текст-міркування; вчити зв’язно викладати свої думки; показати значення книги у житті людини; розвивати мовлення; виховувати дбайливе ставлення до книги. Обладнання: таблиця № 22, робочі зошити, виставка дитячих книжок. |