У категорії матеріалів: 70
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 »»


Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Синичка» за складеним планом.

Мета: 1. Удосконалювати навички учнів переказувати текст; вчити записувати переказ, використовуючи абзаци.

2.Виховувати любов до рідної природи,зокрема, до пташок, бажання їм допомагати.

3.Розвиватинавички усного і писемного мовлення, збагачувати словниковий запас.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4818 | Додав: SYLER

Тема: Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за малюнком і опорними словами     « У бібліотеці»

Мета: 1. Ознайомити з історією виникнення паперу, книгодрукуванням, познайомити з цікавинками про бібліотеку, вчити складати розповідь за малюнком і опорними словами.

            2.Виховувати потребу систематично читати книжки, берегти їх.

            3. Розвивати кругозір, усне мовлення.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 3386 | Додав: SYLER

Тема: Розвиток мовлення. Текст-міркування. Побудова текстів-міркувань.

Мета: 1. Узагальнити знання учнів про текст, вчити розрізняти типи текстів, формувати вміння складати тексти-міркування, ознайомити з побудовою даних текстів.

             2.Виховувати повагу до рідної мови.

             3.Розвивати вміння розуміти зміст структурних частин тексту, добирати переконливі докази, аналізувати, робити висновки.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 8929 | Додав: SYLER

Тема: Розвиток мовлення. Складання опису за спостереженнями на екскурсії.

Мета: 1. Закріплювати відомості учнів про усне і писемне мовлення, вчити порівнювати природні явища та предмети, складати твір-опис за спостереженням.

2.Виховувати почуття прекрасного.

3.Розвивати спостережливість, вміння аналізувати.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 1320 | Додав: SYLER

Тема: Розвиток  мовлення. Тема і мета тексту. Складання оповідання за опорними словами « Хитрий їжачок».

Мета: 1. Закріпити, систематизувати і узагальнити знання учнів про текст, вчити розпізнавати типи текстів, їх стиль, складати тексти різного типу, перевірити міцність засвоєння вивченого.

            2.Виховувати бережливее ставлення до тварин.

            3.Розвивати словниковий запас, увагу.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4433 | Додав: SYLER

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за власним спостереженням.

  • 1. Поглибити уявлення учнів про рідну природу. Вчити бачити і розуміти прекрасне як в природі, так і в житті, на картині, в музиці, поезії; удосконалювати вміння висловлювати свої почуття і захоплення; допомогти відчути яскравість осінніх барв,щедрість осені.

2. Виховувати почуття любові до природи.

3. Розширювати словниковий запас.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 2884 | Додав: SYLER

Урок 17

Тема: Творчі види робіт над текстами. Складання текстів

Мета: вчити складати тексти за поданими зачином, за основною частиною, за кінцівкою; розвивати творчу уяву, спостережливість, усне і писемне мовлення, увагу; виховувати почуття прекрасного.

Обладнання: таблиця № 31, робочі зошити, малюнки про весну, малюнки черепахи, ведмедя.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 1707 | Додав: SYLER

Урок 16

Тема: Творчі види робіт над текстами. Добір рими

Мета: вчити учнів добирати риму; розвивати творчу увагу, мовлення, мислення, збагачувати словниковий запас; виховувати дбайливе ставлення до книжки.

Обладнання: таблиця № 30, робочі зошити, виставка книг, малюнки їжака, мишки.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 2172 | Додав: SYLER

Урок 15

Тема: Творчі види робіт над текстами. Редагування тексту «У цирку»

Мета: вчити учнів редагувати текст; розвивати «чуття мови»; критичне ставлення до побудови зв’язних висловлювань, умінь усувати допущені недоліки та помилки, загалом підвищувати стилістичну грамотність; виховувати повагу до професії редакторів, коректорів.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 2115 | Додав: SYLER

Урок 14

Тема: Текст-міркування «Книга – твій друг, без неї як без рук»

Мета: формувати вміння будувати текст-міркування; вчити зв’язно викладати свої думки; показати значення книги у житті людини; розвивати мовлення; виховувати дбайливе ставлення до книги.

Обладнання: таблиця № 22, робочі зошити, виставка дитячих книжок.

3 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4150 | Додав: SYLER