Урок 17 Тема: Творчі види робіт над текстами. Складання текстів Мета: вчити складати тексти за поданими зачином, за основною частиною, за кінцівкою; розвивати творчу уяву, спостережливість, усне і писемне мовлення, увагу; виховувати почуття прекрасного. Обладнання: таблиця № 31, робочі зошити, малюнки про весну, малюнки черепахи, ведмедя. Хід уроку. І. Організаційний момент. Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти, на уроці не дрімати, а старанно працювати. ІІ. Актуалізація опорних знань. Поділ учнів на групи. (Учні вибирають кружечки різних кольорів і утворюють групи за кольором) Гра «Аукціон». Що ви знаєте про текст? ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Ми сьогодні працюємо над темою «Текст» і будемо вчитися складати текст за зачином, основною частиною та кінцівкою. ІV. Основна частина уроку. Ознайомлення зі змістом навчального матеріалу (таблиця № 31). І група За зачином У прекрасної царівни Весни було троє братів: Березень, Квітень, Травень. Березень був якийсь дивний. То веселий і теплий, із Сонечком дружить, Відлигу до себе в гості запрошує. А то раптом - насупиться та із Завірюхою заприятелює. ІІ група За основною частиною. Визирнуло сонце з-за хмаринки, скоса кинуло промінці на землю. Заглянув один із них у нірку до старої черепахи, розбудив її. Виповзає вона на луг і неквапливо почала шукати собі сніданок. ІІІ група За кінцівкою. Ведмедя так почастували бджоли, що він далеко обходив це місце. Робота у групах. Складання текстів, добір заголовків за картинками-підказками (усно). Зразки творів. Брати прекрасної царівни Весни
А квітень – найласкавіший із братів. До нього в гості прилітають бджоли і гудуть над першими квітами. Одягає Квітень у святкове вбрання Вишні, Черешні, Груші. Найвеселіший місяць – Травень. Під його віконцем чути щебетання пташок та чарівні трелі Солов’я. а товаришує він з Громом та Блискавкою. Так і хазяйнує царівна Весна зі своїми братами.
Чудовий ранок
Настав ранок. Знайшла черепашка соковиту травичку. Поласувала нею і поповзла задоволена початком дня на своє улюблене місце грітися під першими променями сонця.
Провчили
Одного сонячного дня ведмідь вирішив поласувати смачненьким. Ходив він по лісі і раптом відчув приємний аромат. Поспішив ведмедик на запах. Неподалік стояло дерево з великим дуплом. Ласун заліз на нього і тільки він засунув лапу у дупло, як одразу з’явилися господарі.
Фізкультхвилинка. Навколо дерев весело підемо. Різні листочки дружно підберемо. Відразу вгору піднімемо, А потім їх підкинемо, Нехай собі летять. Слухання складених текстів. Редагування. Самостійна робота. Запис складених учнями текстів. Перевірка виконання самостійної роботи. V. Підсумок уроку. - Чого ви навчились сьогодні на уроці? - Чий твір вам найбільше сподобався? Картка – підказка Чудовий ранок Слова для довідок: настав, знайшла, соковиту, поласувала, поповзла, приємним, улюблене, грітися, променями. Картка – підказка Брати прекрасної царівни Весни А Квітень – найласкавіший із … до нього в гості прилітають … і гудуть над … одягає Квітень … Найвеселіший місяць - … під його віконцем чути … А товаришує Він з громом та … Так і хазяйнує царівна … Картка – підказка Одного сонячного дня ведмідь вирішив ... Ходив він по лісі і раптом відчув... Поспішив ведмедик на ... Неподалік стояло дерево з... Ласун заліз на … і тільки він засунув…, як одразу з’явилися ... | |
| |
Переглядів: 1743 | |
Дикорослі рослини рідного краю |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Знайомтесь — клавіатура |
Ліплення з пластиліну звірят |
Всього коментарів: 0 | |