Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за власним спостереженням.
2. Виховувати почуття любові до природи. 3. Розширювати словниковий запас. Хід уроку І. Організація класу. Сядьте рівненько, слухайте тихенько, Відповідайте жвавенько, пишіть гарненько. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Осінь на строкатому коні їздить. Ходить осінь по краю та виганяє птахів з гаю. Весною горшки порожніють, а восени повніють. Весною дощ парить, а восени мочить.
Ви знаєте, що музика може розказати про природу, про наш настрій. Хто створює музику? ( Композитор. )
Подивись на видноколі. Мов змінилися ліси. Хто це їх у жовтий колір Так барвисто прикрасив? Ось край річки – жовті клени І берези золоті. Ялинки лише зелені Залишились в самоті. І пишаються дерева Золотим своїм вбранням: Це якийсь маляр, напевно, Догодити хоче нам.( Н. Забіла )
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Чудова, гарна, красива, добра.
Сонечко, гриби, жовте листя, ягоди, яблука, дощик, туман, перелітні птахи, сніг, райдуга, позолота, врожай, проліски, бурулька.
Осінь, як…. ( дівчина, щедра бабуся… ) Листочок, як … ( метелик, зірочка … ) Туман, немов … ( молоко, серпанок …. ) Листочок верби,як … ( рибка, човник … ) Хмара, неначе … ( пух, вовна, кучугури снігу …)
Осінь ( яка? ) … ( щедра, золотокоса, жовтогаряча, багата, чарівна, барвиста, яскрава, чепурна, святкова … ) Дерева – різнокольорові, голі, безлисті, строкаті, задумані, позолочені, … Трава … Сонце – Небо – Хмарка – Дощ –
Щедро виграючи золотими барвами іде нашим краєм чарівниця-осінь. Ось вона торкнулася багрянцем кленів, а тут стали жовто-гарячими берези. Холодний вітер зриває листя і воно, кружляючи між гілками, лягає м’яким шаром на землю. Яка чудова і запашна ковдра! Під нею оселяться зимувати тварини. Зранку сизий туман куриться над горами і селом. Хмари застилають небо рівним свинцевим покривалом. Лише зрідка між ними з’являється сонце. Прислухайся, десь високо в небі чути прощальні крики птахів. Всі люблять осінь. Вона і багата, і гарна, і трішки сумна.
Листя пада, пада, Холодно землі. Вже летять над садом Де була травичка, Там сухий покіс. Спохмурніла річка. Змовкли гай і ліс. Ген за косогором Бовваніє стіг. Скоро, дуже скоро За хурделить сніг. VІ. Підсумок уроку.
За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:
І Осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів тачарує нас осіннім золотом. | |
| |
Переглядів: 2912 | |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Культурні рослини рідного краю |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |