Урок №1 Тема: Правила поведінки та техніки безпеки, правила роботи з ПК. Що вивчає предмет інформатика? Практична робота № 1. «Лабіринт». Відпрацьовування навичок користування клавішами керування курсором Мета:
Обладнання, програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань», інформатичне лото «Правила техніки безпеки», червоні та зелені картки, презентація «Урок1». Вимоги до учнів: знати правила поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі; що вивчає предмет інформатика; основні сфери використання комп’ютерів. Хід уроку
1) Гра «Незакінчене речення» (3 хв) В школу ми йдемо зрання, Щоб отримати … (знання). Нам чимало треба знати: Мови, математику. А тепер іще вивчати Будем … (інформатику). Що вивчає цей предмет, Пояснить процес навчальний? Це для учнів не секрет, … (інформацію), звичайно! Інформацію зібрати – Справи тільки половина. Обробляти, зберігати Треба в місці все єдинім. Швидко треба рахувати, Різні файли відкривати. Помічник є геніальний! Це … (комп’ютер персональний).
У комп’ютерному класі все знайоме! Як добре знову опинитися тут, адже нас чекають комп’ютери. Всі ви знаєте казкового героя Незнайко. В цьому році Незнайко пішов до школи, де вивчають комп’ютери. Давайте допоможемо йому дізнатися все про комп’ютер. А саме головне Незнайка потрібно навчити, як потрібно себе вести в нашому класі.
У нашому класі минулого року навчався Петрик П’яточкін. Пам’ятаєте? Прийшов якось Петрик до Незнайка в гості. - Привіт Незнайко! – привітався Петрик. - Привіт. – сумно відповів Незнайко. - Чому такий засмучений? – запитав Петрик. - Ось, потрібно вивчити правила поведінки в комп’ютерному класі. - Так це зовсім просто! – зрадів Петрик. – Давай швиденько я тобі допоможу і підемо грати у футбол. І Незнайко погодився. На уроці інформатики вчитель запитав Незнайка правила і ось що він відповів. Дітям пропонується виконати вправу «Перевір себе»: підняти червону картку, якщо Незнайко озвучив правило неправильно і зелену, якщо правило озвучене вірно.
Які ще правила техніки безпеки ви знаєте?
Незнайко тільки почав вивчати інформатику. Давайте йому розкажемо, де що вміє комп’ютер? Діти, розглядаючи картинку на слайді, розповідають про можливості застосування комп’ютера.
Любить вчитися наш клас, Та відпочивати час. (встати із-за парт, потягнутись усім тілом) Нумо, разом всі присіли. (присіли) І нагору полетіли. (повільно-повільно підніматись на весь зріст) Піднімаємось все вище, (стати навшпиньки, підняти руки вгору) Висота стає все ближче! (підстрибнути на місці якомога вище)
1) Робота із комп’ютером (10 хв) Учні працюють з програмою, зупинка «Повторення» («Лабіринт») 2) Релаксація (1 хв) Заплющіть очі. Уявіть себе в парку біля озера. Там знаходиться колесо огляду. Повільно обертається колесо з різнокольоровими картинками. Оберіть собі одну з них і стежте за нею очима. Обертається колесо – опускається повільно кабінка. Стоп. Розплющіть повільно очі і подивіться у далину.
1) Робота із зошитом (5 хв) 2) Гра «Інформативне лото» (5 хв) На кожну парту роздається інформатичне лото «Правила техніки безпеки». На правильну дію діти кладуть зелену картку, а на неправильну – червону. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1989 | |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Всього коментарів: 0 | |