Урок № 17 Тема: Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Типи текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис тексту на диск. Текстовий редактор Мета уроку:
Обладнання: програма «WordPad». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. Учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, присунулась до екрана монітора дуже близько і почала водити пальцем по тексту на екрані монітора.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда.
Розминка. Сьогодні на уроці ми спробуємо розгадувати загадки. Слухайте уважно.
Послухайте цікавинки: Дерево «корова» росте в басейні ріки Амазонка (Південна Америка). Тільки його надріжеш, як одразу з стовбура потечуть струмки густого, білуватого соку. За своїм смаком цей сік дуже схожий на коров’яче молоко.
Ті, хто бував на морі, згадують медуз, які плавають у воді. Зазвичай вони величиною не більше тарілки. А між іншим, є медузи величиною з коня і вагою до однієї тонни.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. А от яку інформацію склав учень: Береза Береза дуже красиве дерево. У берези білий стовбур. З берези падають крилаті зернятка. Вітром зернятка розносяться по землі. З кожної зернинки виросте нова береза.
ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда Редактор – це людина, яка редагує тексти. Редагувати – означає виправляти, доповнювати, змінювати тексти. В комп’ютері є програма, яка редагує тексти. Тема сьогоднішнього уроку – «Текстовий редактор».
2. Робота з підручником. Прочитайте текст. Поставте питання до тексту.
3. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк І покрутимося так. Вище руки підніміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. V. Робота з програмою «WordPad» Запуск програми ПУСК—ПРОГРАМЫ—СТАНДАРТНЫЕ— WordPad. Ознайомлення з програмою WordPad, ст.. 35 і показ завантаження програми на комп’ютері. Виконання завдання з опорою на підручник стор. 35.
Релаксація. Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. повторити 4-5 раз. VІ. Узагальнення результатів уроку. Підведення підсумків.
VІІ. Домашнє завдання. Вивчити, як користуватися програмою «Текстовий редактор». Відгадати ребуси на стор. 35. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1745 | |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Всього коментарів: 0 | |