Урок №3 Тема: Множини. Пошук "зайвого". Практична робота № 3. «Множина». Групування об'єктів за їхніми ознаками Мета:
Обладнання, програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань», презентація «Урок3» Вимоги до учнів: знати поняття «множина»; визначати належність елемента множині; визначати зайвий об’єкт серед поданих; знаходити предмети за заданими ознаками; уміти керувати об’єктами на екрані монітора. Хід уроку
Гра «Запам’ятай» (4 хв) Протягом 20 секунд уважно роздивись малюнок. Потім дай відповіді на запитання:
Гра «Множина» Перед початком гри згадати, що множиною називається група об’єктів, які мають спільні ознаки. Навести приклади множин і об’єктів, які до них належать. Учні діляться на команди. Учитель називає кожну команду певною множиною (квіти, птахи, риби, посуд, тварини, підручники тощо). Потім називає предмет. Завдання команд: визначити, чи належить цей предмет до їх множини? Для цього дана команда повинна підняти руку. 2) Перевірка домашнього завдання (2 хв) 3) Повторення правил техніки безпеки (5 хв) Ми з вами знову знаходимося в комп’ютерному класі. Ми з вами домовилися весь час перевіряти Незнайку правила техніки безпеки. Послухайте, як поводився Незнайко на уроці, і скажіть, чи порушив він ці правила?
Дійсно, Незнайко порушив правила техніки безпеки. Не можна спиратися ліктем, не можна ходити по класу під час уроку, не можна вбігати до комп’ютерного класу і тим більше сідати за комп’ютер без дозволу вчителя.
Раз-два! Всі присіли, Потім вгору підлетіли. Три-чотири! Нахилились І з струмочка гарно вмились. П’ять-шість! Всі веселі Летимо на каруселі. Сім-вісім! В поїзд сіли, Ніжками затупотіли. Дев’ять-десять! Відпочили І за парти дружно сіли.
1) Робота із зошитом (10 хв) Завдання 1. Обвести перець, Відповідь: фрукти Завдання 2. Можливі відповіді:
Завдання 3. Ознака: перевозять, множина: транспорт 2) Робота із комп’ютером (10 хв) Учні працюють з програмою, зупинка «Повторення» («Множина») 3) Релаксація (1 хв) Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 рази..
Гра «Незакінчене речення» Вівторок, середа, п'ятниця, неділя — це дні тижня. Січень, березень, червень, листопад— це Іринка, Наталя, Світланка, Катруся — це Ранок, день, вечір, ніч — це Україна, Франція, Іспанія, Росія — це Київ, Львів, Одеса, Донецьк— це Зошит, олівець, пенал, лінійка — це Молоток, сокира, пилка, рубанок— це Молоко, хліб, сир, ковбаса — це «Гра масок» Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1551 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
З чого складається комп’ютер |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Всього коментарів: 0 | |