Урок №2 Тема: Зовнішні пристрої ПК. Поняття «накопичувачі». Робота з клавіатурою. Практична робота № 2. «Увага». Розвиток уваги. Відпрацьовування навичок вибору об'єкта за допомогою маніпулятора «миша». Мета:
Обладнання, програмне забезпечення: програма «Скарбниця знань», презентація «Урок2», Вимоги до учнів: знати назви й призначення основних пристроїв комп’ютера; правила поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі. Хід уроку
1) Розминка (3 хв) У казковому містечку проживає багато жителів. Якось Незнайко вирішив піти до когось у гості. По дорозі він зустрів Знайку. - Куди це ти біжиш? – запитав Знайка. - Ось, вирішив сходити в гості. Тільки не знаю, до кого піти: до Кіма, Тома чи Бома? – відповів Незнайко. – Хтось із них пішов збирати гриби, а хтось ловити рибу. Я так зголоднів і дуже хочу юшки. - А ти відгадай загадку і дізнаєшся, хто наварив юшки і зможе тебе пригостити нею. – запропонував Знайко Кім, Тім, Бом – веселі гноми. Не сидиться їм удома. По гриби подався Бом, Рибу ловить старший гном. Середній ягід назбирав І потім Тіма пригощав. Нумо вже відповідай, Хто всіх юшкою пригощав? (Тім) Давайте допоможемо Незнайці відгадати загадку. 2) Перевірка домашнього завдання (4 хв) 3) Повторення правил техніки безпеки (2 хв) Ми з вами знову знаходимося в комп’ютерному класі. На минулому уроці ми повторили правила поведінки у ньому. Послухайте, як поводився Незнайко на уроці, і скажіть, чи порушив він ці правила?
Дійсно, Незнайко порушив правила техніки безпеки. Не можна сидіти на відстані 35 см від екрана монітора, водити пальцем по екрану, без дозволу вчителя ходити на уроці по класі та приходити в кабінет інформатики у вологому одязі.
Ми повторили правила поведінки у комп’ютерному класі. Чому потрібно дотримуватися цих правил? (Щоб не нашкодити собі та не зіпсувати обладнання та комп’ютери)
Давайте пригадаємо призначення основних пристроїв комп’ютера:
Раз-два! Всі присіли, Потім вгору підлетіли. Три-чотири! Нахилились І з струмочка гарно вмились. П’ять-шість! Всі веселі Летимо на каруселі. Сім-вісім! В поїзд сіли, Ніжками затупотіли. Дев’ять-десять! Відпочили І за парти дружно сіли.
1) Робота із зошитом (10 хв) Завдання 1: Допоможіть покупцю, що прийшов купити комп’ютер і периферійні пристрої, заповнити лист-запит. (можливий варіант: 1, 10, 5, 6, 13, 17, 15, 9, 4, 11.) 2) Робота із комп’ютером (10 хв) Учні працюють з комп’ютерною програмою, зупинка «Повторення» («Лабіринт») 3) Релаксація (1 хв) Міцно заплющити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд. Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.
Незнайко з’єднав стрілочками компоненти комп’ютера з їх можливостями. Переглянь, чи все правильно зробив Незнайко. Постав правильно стрілочки червоним кольором. монітор виводить інформацію на друк мишка показує інформацію клавіатура вводить інформацію в комп’ютер принтер фотографує інформацію сканер рухає об’єкти на екрані Допоможи Незнайці визначити, що є основною частиною комп’ютера, а що пристроєм-«помічником». Визнач основні частини та «помічників»: принтер, монітор, мишка, сканер, системний блок, клавіатура, світлове перо. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1245 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Охорона рослин |
Природа Кримських гір |
Всього коментарів: 0 | |