Урок 61 Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел (закріплення). Складені задачі на збільшення й зменшення суми двох чисел на кілька одиниць. Знаходження значень виразів з буквеним компонентомМета: закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії. Обладнання: таблиця для усних обчислень, предметні малюнки, картки для гри, сніжинки, білий аркуш. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів — Подивіться у вікно. Прийшла до нас бабуся У білому кожусі. Поля причепурила, Пухнастим снігом вкрила. Вгадайте: хто вона, Бабуся чепурна? (Зима) — Які ознаки зими ви бачите? — Зараз у нас буде зимовий математичний урок. — Яке ваше улюблене свято буде незабаром? (Новий рік) — Хто головні герої на цьому святі? — У ці передноворічні дні в Діда Мороза дуже багато справ. Можливо, знадобиться йому і наша допомога. Сьогодні на уроці ми будемо додавати й віднімати двоцифрові числа, розв’язувати задачі, і розгадаємо, що нам прислав Дід Мороз. (На дошці — білий аркуш, що прикриває картинку. Аркуш розрізано на 10 частин.) — За правильні відповіді збиратимете сніжинки. 1. Усна лічба 1) Учні записують відповіді. • 20 ялинок у лісі росли, В школу ялинку одну відвезли. Скільки ялинок лишилося там? Добре подумаєш — скажеш це сам. • Снігуронька запакувала 47 подарунків для малят, залишилося ще 25. Скільки подарунків отримають малята від Снігуроньки? • Знайдіть суму чисел 37 і 22, і ви дізнаєтесь, скільки ліхтариків на ялинці у Діда Мороза. — Хто не помилився жодного разу, візьміть дві сніжинки. Дід Мороз дозволяє вам відкрити частинку № 1, бо ми добре виконали завдання. 2) Гра «Спустімося з гірки». 3) Каліграфічна хвилинка. Записати усі двоцифрові числа, які містять цифру 8. 4) Виконання завдань № 461, № 463. (Відкриємо частинку 2.) — Снігуронька хотіла зателефонувати Діду Морозу, розповісти зимові новини, але він змінив номер. Виконавши ці завдання, ми знатимемо його номер. 85 24 100 52 36 40 30 41 8 8 8 1 1 1 5 5 Діти записують правильні відповіді у таблицю. Якщо відповідь правильна, то вчитель відкриває цифри телефону. II. Узагальнення й систематизація знань учнів 1. Відкриємо частинку № 3 — За допомогу Снігуронька подарувала нам чарівні яблучка. З них потрібно зняти чари — порівняти вирази. Але не забувайте: чим більше яблуко, тим цікавіше на ньому завдання. Оберіть собі будь-яке. — Запишіть відповіді. Якщо правильно розв’язані нерівності з першого яблука, візьміть 3 сніжинки, з другого — 2 сніжинки. Відкриваємо частинку № 4. 2. Розв’язання прикладів № 462 — Якщо ми правильно розв’яжемо приклади, то Дід Мороз запропонує нам цікаве завдання. Попрацюйте в парах, перевірте, чи правильно знайшли суми та різниці. Перевірка пройшла успішно — знімемо частинку № 5. 3. Гра «Математичні календарики» — Незабаром Новий рік. І нам потрібні нові календарики. Дід Мороз пропонує нам незвичайні календарики. Календариків багато, тому ми їх поділимо. — Якщо все розв’язано правильно, візьміть стільки сніжинок, скільки у вас розв’язано прикладів. Відкриваємо частинку № 6. 4. Фізкультхвилинка — Усі чекають приходу Нового року, дивляться на годинник, як спливають останні хвилини старого року, як їх відбиває маятник. Намалюємо очима ялинку. А тепер подивимось, як падають сніжинки (згори вниз). Подивіться, як сніжинка впала на ліве плече, на праве плече. А тепер погляньте на сніжинку, яка впала на ваш носик. Зловіть сніжинки. Покружляйте, як сніжинки. III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами — Поки ми відпочивали, надійшло застереження від Діда Мороза, що взимку багато людей хворіють на застуди. Чому? — Як зміцнити свій організм? (Вживати вітаміни.) — Дід Мороз просить розв’язати задачу № 464 про вітаміни (усно). 2. Виконання завдання № 465 Діти розв’язують задачу самостійно, спираючись на скорочений запис задачі з підручника. 3. Перевірка роботи — І це завдання ми виконали! Візьміть собі ще 2 сніжинки. 4. Робота з геометричним матеріалом — Снігуронька вирішила пекти на свято торти, але різної форми. Їх потрібно прикрасити декоративною стрічкою. Зараз ви підрахуєте, скільки треба стрічки, щоб обв’язати ваші торти. — Яку форму мають торти? (Трикутну, прямокутну, квадратну) — Виберіть собі торт та обчисліть, скільки декоративної стрічки потрібно для нього. — Як знаходитимемо довжину всієї стрічки? (Додаванням) — Що ми знаходимо, коли додаємо довжину всіх сторін? (Периметр) 20 см 20 см 30 см 30 см 10 см 20 см 5. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 83 № 467, № 468. | |
| |
Переглядів: 1547 | |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
З чого все почалося |
Всього коментарів: 0 | |