Урок 126 Тема. Перевірка дій додавання й віднімання. Письмове додавання й віднімання. Розв’язання й складання задач на дві дії. Перетворення величинМета: удосконалювати вміння виконувати письмово дії першого ступеня; вправляти учнів у перетворенні величин (мір довжини). Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Зачитати приклади, в яких відповідь більше за 50. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 12 + 16 37 + 22 52 + 40 90 – 8 – 31 47 + 13 – 50 21 + 49 – 16 Картка 2 Обчислити. 34 + 26 + 12 32 + 45 – 17 45 + 35 – 7 45 + 12 – 13 90 – 70 – 6 50 – 16 + 4 Картка 3 Обчислити. 67 + 3 – 8 56 – 23 + 24 78 – (67 + 3) 11 + 49 – 17 13 + 26 – 28 80 – 15 + 5 Картка 4 Розв’язати задачу. У вагоні потяга їхало 35 пасажирів. На станції 5 пасажирів вийшло із вагону, а 4 увійшло. Скільки пасажирів стало у вагоні? Картка 5 Розв’язати задачу. Для виготовлення прапорців хлопці підготували 60 паличок. Один підготував 17 паличок, другий — 23 палички. Скільки паличок підготував третій хлопчик? 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Різницю чисел 70 і 40 збільшити на 16; • від 90 відняти суму чисел 9 і 8; • до 45 додати суму чисел 35 і 5; • суму чисел 46 і 34 зменшити на 7; • суму чисел 17 і 3 збільшити на 32. 2) Обчисли ланцюжок. 3) Допоможи назбирати нектар. II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 948 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 949. Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 2) Розв’язання задачі № 950. Сильніші учні виконують задачу самостійно, а слабкіші працюють разом з вчителем. 5. Виконання завдання № 951 (з коментуванням) 6. Виконання завдання № 952 7. Самостійна робота Виконання завдання № 953. 8. Перевірка роботи 9. Задачі з логічним навантаженням 1) У ящику було 3 червоних і 3 зелених палички. Хлопчик узяв 4 палички. Якого кольору вони могли бути? 2) 5 хлопчиків і 6 дівчаток прибирали класну кімнату. Потім Маринка, Івасик і Таня пішли в сад поливати квіти. Скільки дівчаток залишилося в кімнаті? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 155 № 954. | |
| |
Переглядів: 1348 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Всього коментарів: 0 | |