Урок № 18 Тема: Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Типи текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис тексту на диск. Будова тексту Мета уроку:
Обладнання: програма «WordPad». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. Учень забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп’ютер собі і сусіду і, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав підряд натискувати всі клавіші.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда.
Розминка. Розгадай ребуси (Ростов, бензин, грудень, снігур, пиріг) ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Уявіть, що кожен з вас – редактор. Виправте текст (розставити абзаци). А мухи його не слухають і роблять свою справу. Тут Ганс розсердився, взяв ганчірку і як вдарить по мухах! Так сім штук і вбив. - Мухи, - каже їм кравець, хто вас сюди кликав? Чого ви моє варення їсте? Кравець Ганс відрізав шматок хліба, намастив його варенням і став шити плащ. А в кімнаті було повно мух. Почули мухи, що варення пахне, і полетіли на хліб.
Молодці, ви добре виконали завдання. Тема нашого уроку «Будова тексту». ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда
2. Робота з підручником, с. 36. Перевірте правильність ваших відповідей за статтею підручника на ст. 36. (Самостійне читання)
3. Фізкультхвилинка. Тупоти, ведмедику, Плескай у долоні. Посміхнись, присідай зі мною. Руки вгору, вперед і вниз, Присядь і піднімись. V. Робота з програмою «WordPad» Запуск програми ПУСК—ПРОГРАМЫ—СТАНДАРТНЫЕ— WordPad.
Сьогодні ми скористаємося пам’яттю комп’ютера і відтворимо збережений текст в редакторі WordPad Для цього знайдіть на панелі інструментів зліва кнопку (вчитель демонструє її учням), підведіть вказівник миші, клацніть лівою кнопкою. Вона відкриє вікно Открытие документа. Переконайтесь, що папка називається Мои документы. Переведіть вказівник миші на рядок 17 (це назва файлу, під яким ми зберегли наш текст) і двічі натисніть ліву кнопку. Далі пояснення йде за текстом підручника стор. 37. Після виконання роботи зберегти текст. Релаксація. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити трічі. VІ. Узагальнення результатів уроку. Підведення підсумків.
VІІ. Домашнє завдання. Розв’язати логічні завдання на с. 37. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1551 | |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
З чого складається комп’ютер |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Всього коментарів: 0 | |