Ознайомлення з інтерфейсом графічного редактора «Paint». Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель»

Урок №24

Тема: Ознайомлення з інтерфейсом графічного редактора «Paint». Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель».

Практична робота № 23. «Чарівний олівець». Відпрацьовування навичок роботи з інструментами «Олівець» і «Пензель».

Мета:

  • ознайомити учнів з інтерфейсом графічного редактора «Paint», з інструментами;
  • навчити користуватися інструментами «олівець», «пензлик», «заливка» і «ластик»;
  • розвивати уяву;
  • виховувати цікавість до предмета.

Обладнання програмне забезпечення: програма «Paint»

Вимоги до учнів: знати команди завантаження графічного редактора «Paint», призначення інструментів графічного редактора «Paint», команди «очистити», «новий»; призначення графічного редактора.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

1) Розминка

Дайте відповіді на запитання:

- Не мотор, а гуде; не пілот, а летить; не гадюка, а жалить. Що це? (бджола)

- Я веселе звірятко, плиг з ялинки на дубок. Хто я? (білка)

- Влітку наїдається, узимку висипається. Хто це? (ведмідь)

- Увесь вік ходить із клунками, та ще сідають на нього з мішками (верблюд)

- По полю бігає, овечок хапає та всіх лякає (вовк)

- Маленький, сіренький на соняшник сів, надзьбався добре й далі полетів (горобець)

2)  Повторення правил техніки безпеки

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Оголошення теми і мети уроку
  2. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя про можливості й сфери використання комп’ютерної графіки. Ознайомлення із графічним редактором «Paint», з інструментами «Олівець», «Пензлик», «Заливка» та їх властивостями, з командами очищення аркуша, створення нового аркуша.

  1. Фізкультхвилинка

Ми писали і читали,

Малювали, рахували.

От втомились, так втомились,

Аж голівки похилились.

Ми свої втомили ніжки,

Адже не лежали в ліжку.

Наші ручки зажурились –

Це від того, що втомились.

Треба трошки відпочити,

Щоби знов науки вчити.

  1. Практична робота

1) Робота із зошитом

Завдання 1.

Відповідь:

  1. Малюнок – Очистити
  2. Файл - Новий

2) Робота із комп’ютером

Учні виконують завдання 2 із зошита.

3) Релаксація

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумок уроку


Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1746 | Рейтинг: 0.0/0
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Конструювання із сірникових коробок. Човник
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]