У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 1041-1050
Сторінки: «« 1 2 ... 103 104 105 106 »»

ЗАНЯТТЯ 11

Тема: Задачі на знаходження кількості елементів перерізу та об’єднання множин

Мета: вчити учнів розв’язувати задачі з множинами; розвивати логічне мислення; виховувати бажання більше знати.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 4309 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 10

Тема: Доповнення до підмножини. Рівні множини

Мета: узагальнювати та закріплювати вивчений матеріал; закріплювати вміння знаходити рівні множини; виховувати прагнення бути активними, допитливими.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2933 | Додав: SYLER

Заняття 9

Тема: Об’єднання множин

Мета: закріпити раніше вивчені поняття, дати поняття про об’єднання множин; розвивати вміння мислити, висловлювати свою думку чітко й переконливо, вміння утворювати множини, їх об’єднання, розрізняти елементи множин; виховувати почуття колективізму, прагнення бути активним у колективній роботі.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1731 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 8

Тема: Множина. Переріз множин

Мета: дати учням поняття про множину, підмножину, переріз множин; розвивати спостережливість; виховувати почуття дружби, колективізму.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2717 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 7

 Тема: Множини

 Мета: дати уявлення учням про множину; вчити відрізняти множину предметів від поняття — назви предмета; формувати вміння графічно (за допомогою кругів Ейлера) зображувати співвідношення між двома (трьома) множинами; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до квітів, почуття прекрасного.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2524 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 6

Тема: Сумісні та несумісні поняття. Завдання для повторення

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про сумісні та несумісні поняття; вдосконалювати вміння графічно (за допомогою кругів Ейлера) зображувати співвідношення між обсягами двох (трьох) понять, визначати вид відношення і доводити свою думку; розвивати увагу, уяву, логічне мислення; виховувати любов і бережливе ставлення до тварин, пробуджувати пізнавальний інтерес до всього живого.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1941 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 5

Тема: Несумісні поняття

Мета: дати уявлення учням про несумісні поняття; вдосконалювати вміння графічно (за допомогою кругів Ейлера) зображувати співвідношення між обсягами двох понять, доводити свою думку під час визначення виду відношення; розвивати увагу, кмітливість, швидкість мислення; виховувати доброзичливість по відношенню одне до одного.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2326 | Додав: SYLER

Заняття 4

Тема: Сумісні та несумісні поняття. Сумісні поняття

Мета: дати уявлення учням про порівнянні та непорівнянні поняття, про порівнянні сумісні поняття, формувати вміння графічно (за допомогою кругів Ейлера) зображувати співвідношення між обсягами двох понять, обґрунтовувати свої думки при визначенні виду відношення; розвивати логічне мисленням, увагу; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 4300 | Додав: SYLER

Заняття 3

Тема: Задачі, які розв’язуються методом припущення та методом вилучення

Мета: удосконалювати вміння розв’язувати задачі методами припущення та вилучення; складати правильні та хибні судження; добирати до поняття найближчий рід та видову відмінність; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, спостережливість; виховувати колективізм, дружнє ставлення.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1979 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 2

Тема: Визначення поняття через найближчий рід і видову ознаку

Мета: вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; пригадати розв’язування задач методом припущення й методом вилучення; розвивати логічне мислення, увагу, зв’язне мовлення учнів; виховувати бажання вчитися.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2212 | Додав: SYLER