Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям графічного редактора «Paint»; з елементами вікна графічного редактора; розвивати пізнавальні інтересів, навички роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність. |
Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Лесі Українки; формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоційний зміст поезії, зв’язко висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів; викликати захоплення великою силою волі поетеси, прищеплювати любов до рідного краю. |
Мета уроку: формувати читацький інтерес, розвивати вміння колективно обговорювати прочитане, уважно зацікавлено слухати товаришів, формувати в учнів осмислене ставлення до загальнолюдських цінностей, розвивати вміння висловлювати власну думку, робити висновки з прочитаного, виховувати в учнів доброту, чуйність, милосердя до людей. Тип уроку. Тематичний Обладнання. Презентація, виставка книг, збірки «Чиста криниця» В. Сухомлинського, «Українські народні прислів’я та приказки», корзина, сердечка з паперу, паперові квіточки, запис пісень. |
Мета: Ознайомити учнів з українською народною казкою «Кривенька качечка»; вчити усвідомлювати основні ознаки чарівної казки та познайомити з особливістю чарівної казки ; формувати вміння визначати і називати героя чарівної казки, складати його характеристику, висловлювати свою оцінку щодо вчинків персонажів; вчити аналізувати казку, роботи висновки про настрій героїв, розвивати навички читання вголос і мовчки, уміння усного мовлення учнів, висловлювати і доводити свою думку, вислуховувати думку товариша; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до народних казок, почуття доброти, співчуття, поваги до людей похилого віку. |
ти давно чекаєш нас! (складання розповіді за планом та опорними словами) Мета: вчити складати речення, пов’язані за змістом, за запитаннями на визначену тему; вчити викладати свої думки в логічній послідовності; правильно будувати речення; розвивати мовлення, мислення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до школи, країни. |
МЕТА : поглибити знання учнів про казку як художній твір, у якому вигадка і фантазія служать засобом вираження суджень народу про життя; розвивати вміння розрізняти літературну казку; прищеплювати читацький інтерес до казок; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати мудрість, кмітливість, доброту. |
Мета. Збагатити і розширити знання дітей про життя і творчість Т. Г. Шевченка. Розвивати навички виразного, свідомого, правильного читання учнів. Сприяти розвитку зв’язного мовлення, творчих здібностей учнів. Збагачувати і активізувати словниковий запас. Визовувати любов до творчості Великого Кобзаря, до рідної землі;почуття патріотизмуі гордості за свою Батьківщину. |
Тема: Перевірка знань набутих під час вивчення теми: «Спільнокореневі слова. Корінь слова» Мета: Перевірити та закріпити знання учнів про спільнокореневі слова та корінь слова. Удосконалювати вміння розпізнавати та добирати спільнокореневі слова. Збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати навички грамотного та каліграфічного письма., увагу й інтерес до рідної мови. Виховувати спостережливість, допитливість. |
Мета: - вдосконалювати вміння учнів правильно писати власні та загальні іменники; знаходити ці назви у тексті і пояснювати їхнє написання; - відпрацьовувати навички каліграфічного грамотного письма; - формувати мовну, мовленнєву, комунікативну, самоосвітню, діяльнісну компетенції; - виховувати любов до рідного краю, бажання пізнавати його. |
Мета: формувати в учнів поняття про пряме і переносне значення слів; виробляти вміння визначати значення слова в тексті, самостійно вживати слова в переносному значенні;розвивати мовне чуття, навчити учнів зв’язно висловлювати свої думки. |