Мета: - продовжувати формувати уявлення учнів про корінь слова на основі спорідненості слів; - учити добирати спільнокореневі слова з різних частин мови; - вчити розрізняти групи слів щодо спорідненості, у яких корені звучать і пишуться однаково, але мають різні значення; - розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; - формувати комунікативну компетентність; - виховувати пізнавальний інтерес, бажання до вивчення рідної мови, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до свого роду і бережливе ставлення до природи. |
Тема. Де на Землі міститься вода? Мета: розширити знання учнів про воду, про види водойм; про прісну та морську воду; познайомити з поняттям «Світовий океан»; вчити робити висновки; розвивати допитливість; виховувати інтерес до предмета. |
Тема. Яке значення води в житті людини? Мета: розширити уявлення учнів про значення води в житті людини, про способи опріснення води; розвивати вміння аналізувати інформацію, робити висновки, доводити свою думку; виховувати бережливе ставлення до води; активізувати увагу, мислення, спостережливість. |
Тема. Які незвичайні властивості має звичайна вода? Практичне завдання: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. Мета: збагатити уявлення учнів про властивості води як рідини, про значення води в природі; формувати поняття «вода — речовина»; навчати спостерігати та прово¬дити самостійно досліди, що демонструють властивості води, пояснювати прояв цих властивостей у природі, робити висновки; виховувати інтерес до предмета. |
Тема. «Усний твір-опис природи у художньому стилі на основі особистих вражень». Мета. Hавчальна: навчити складати твори-описи природи за власним спостереженням; вчити логічно викладати думки за складеним планом, прогнозувати зміст майбутнього твору, добирати доцільні мовні засоби; навчати бачити красу рідної природи, осінню красу рідного міста; ознайомити дітей з віршами українських поетів про осінь; Розвиваюча: розвивати навички зв’язного мовлення; пізнавальну активність учнів, вміння доводити свою думку; формувати: формувати вміння складати твори-описи природи у художньому стилі на основі особистих вражень;виробляти вміння складати твори-описи відповідно до мети і завдань висловлювання, добирати доцільне мовне оформлення; формувати естетичні смаки учнів; Виховна: виховувати любов до природи, рідного слова, до української мови; любов до прекрасного в літературі, мистецтві слова і образотворчому мистецтві. |
Тема. Додавання і віднімання трицифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей Мета: • виховувати у дітей почуття взаємодопомоги, працелюбність, дружні стосунки, любов до математики, до усної народної творчості; • розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, вміння працювати в групах,самостійно; створювати умови для розвитку пізнавального інтересу; • формувати навички усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; • Удосконалювати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці. |
Ігри та цікаві завдання на уроках математики ГРА «ДОПОМОЖИ БЛОЧЦІ ЗІБРАТИ ГРИБИ» На гіллячках, на тоненьких, Поки день ще не погас, Сироїжки та опеньки Білка сушить про запас. Учитель звертається до дітей з пропозицією допомогти білочці відібрати найсмачніші гриби. На грибах записані приклади на множення та ділення. Смачними будуть ті, відповідь яких менша за число 27. |
Мета: Ознайомити учнів із творчістю Г. Бойка. Вчити читати гумористичні твори. Визначати морально - етичні проблеми висвітлені в них. Вчити давати характеристику головних героїв з опорою на текст, виділяючи негативні риси характеру (хвалькуватість, самовпевненість, невихованість) . Розширити знання учнів про людські чесноти; вчити думати про свої вчинки та їхні наслідки. |
Мета. Вчити дітей самостійно добирати інформацію до заданої теми, підбирати матеріал, цікавий для однокласників. Розвивати навички художнього читання творів, вміння знаходити влучне слово, показати багатогранність творчості Грицька Бойка. |
Тема. Поняття моделі. Типи моделей. Мета: Сформувати уявлення про програму як автоматизовану інформаційну систему; розглянути складові програми; ввести поняття об'єкта, атрибутів, властивостей і методів об'єкта |