Показано матеріалів: 1031-1040
ЗАНЯТТЯ 21 Тема: Судження зі словами і, чи. Завдання на повторення Мета: узагальнювати та систематизувати знання учнів про прості та складні судження, про їх правильність та хибність; удосконалювати вміння складати складні судження зі словами і, чи, використовуючи прості судження та за малюнками; розвивати логічне мислення при розв’язанні завдань; виховувати прагнення досягати поставленої мети. |
ЗАНЯТТЯ 20 Тема: Судження зі словом чи (або). Їх правильність і хибність Мета: ознайомити учнів зі значенням слів чи, або; формувати вміння правильно вживати ці слова у судженнях; розвивати вміння визначати їх правильність та хибність; виховувати працьовитість, охайність. |
ЗАНЯТТЯ 19 Тема: Прості та складні судження. Судження зі словом і (та), їх правильність і хибність Мета: розкрити зміст поняття прості та складні судження; вчити будувати складені судження із простих за допомогою слів і (та); розвивати вміння визначати правильність чи хибність складених суджень за його частинами — простими судженнями; виховувати почуття відповідальності. |
Заняття 18 Тема: Перевір себе Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про поняття, вміння показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять; доводити їх сумісність чи несумісність; розвивати мислення, вміння знаходити закономірності між предметами; виховувати позитивне ставлення до формування здорового способу життя. |
Заняття 17 Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань. |
ЗАНЯТТЯ 16 Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання Мета: проаналізувати контрольну роботу, виявити допущені помилки та організувати роботу над ними; повторити вивчений матеріал; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до рослин. |
ЗАНЯТТЯ 15 Тема: Контрольна робота Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати. |
Заняття 14 Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Множини. Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера Мета: закріпити поняття множини; розвивати вміння зображувати обсяги понять за допомогою кругів Ейлера; виховувати самостійність. |
Заняття 13 Тема: Завдання на повторення. Сумісні та несумісні поняття. Рівні множини. Переріз та об’єднання множин Мета: закріпити та узагальнити знання учнів про сумісні й несумісні поняття, рівні множини, переріз та об’єднання множин; розвивати логічне мислення, вміння розв’язувати задачі за допомогою кругів Ей-лера; виховувати самостійність, формувати зацікавленість у результатах спільної роботи. |
Заняття 12 Тема: Завдання на повторення. Поняття й судження. Множини Мета: узагальнити та закріпити вивчений матеріал; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, працелюбність. |