ЗАНЯТТЯ 15 Тема: Контрольна робота Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати. Обладнання: малюнки з кругами Ейлера. Хід Заняття Варіант 1 Завдання 1 Дати визначення змісту поняття. Завдання 2 Дати визначення, що таке несумісні поняття. Завдання 3 Елементами множини А і В є точки. Роздивись малюнок, на якому за допомогою кругів Ейлера зображено множини А і В, і дай відповіді на запитання. а) Скільки елементів у множині А? б) Скільки елементів у множині В? в) Скільки елементів тільки у множині А? г) Скільки елементів тільки у множині В? д) Скільки спільних елементів у цих множинах? Завдання 4 Задача Кирило і Денис збирали з конструктора машинки. Кирило зібрав самостійно 8 машинок, а Денис — 6. Спільно вони зібрали три машинки й порахували їх разом із зібраними самостійно. Скільки всього машинок зібрали хлопчики? Варіант 2 Завдання 1 Дати визначення обсягу поняття. Завдання 2 Дати визначення, що таке сумісні поняття. Завдання 3 Є три множини: А, В, С. Елементами цих множин є точки. Роздивись малюнок, на якому за допомогою кругів Ейлера зображено ці множини, і дай відповіді на запитання. а) Скільки елементів тільки у множині В? б) Скільки елементів у множині А? в) Скільки елементів у перерізі множин А і С ? г) Скільки елементів у перерізі множин С і В ? д) Скільки елементів у перерізі трьох множин? Завдання 4 Задача Група туристів складається з 9 іноземців. Вони розмовляють французькою або англійською мовами. Четверо розмовляють лише англійською, троє — лише французькою. Скільки іноземців розмовляють двома мовами: французькою та англійською? На допомогу вчителеві Контрольну роботу оцінюємо так: зараховано і не зараховано. Оцінка не зараховано ставиться за роботу, в якій повністю відсутнє розв’язання завдань, або якщо дитина не володіє визначеним програмою навчальним матеріалом, а саме: а) неправильно визначає вид кожного із запропонованих понять; б) не вміє складати правильні та хибні судження (замість судження — розповідного речення — складає інші речення за метою висловлювання, або складає твердження — розповідні речення, в яких передається інформація особистісно значуща: я люблю..., мама купила..., тощо), не вміє перетворювати правильне судження на хибне і навпаки; в) не вміє будувати визначення поняття (не підібрано рід; замість роду використано слово те); г) не вміє визначити певний порядок розміщення предметів, розуміючи зміст відношень більше, менше. Якщо дитина не припустилася жодної помилки або припустилася помилок, вказаних у пунктах а — г, можна поставити оцінку зараховано. Оцінка не зараховано ставиться тоді, коли дитина припустилася вказаних помилок у кожному завданні контрольної роботи. Якщо роботу виконано на високому рівні, то за неї можна поставити оцінки в балах: 10, 11 чи 12. «12» — безпомилково виконано всі чотири завдання контрольної; «11» — безпомилково виконано три завдання контрольної; «10» — допущено одну помилку (неправильно визначено вид одного із запропонованих понять або неточно сформульовано у визначенні поняття видову відмінність). | |
| |
Переглядів: 1596 | |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Російська народна казка «Лисичка» |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Всього коментарів: 0 | |