💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 1011-1020
Сторінки: «« 1 2 ... 100 101 102 103 104 105 106 »»

Урок 6

Тема. Казки народів Євразії. «Про Аладдіна і про чарівну лампу» (арабська казка)

Мета: ознайомити учнів з арабською народною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що відбуваються у казці; учити визначати послідовність подій у творі; розширювати словниковий запас, розвивати творчі здібності учнів, вміння відтворювати сюжет казки відповідно до малюнку, доповнювати його новими подіями; формувати навички швидкого, правильного читання; виховувати доброзичливість, співчуття у ставленні до інших.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; малюнки до гри «Озвуч мультиплікаційний кадр», завдання літературної вікторини, мультиплікаційні герої до гри «Терези Добра і Зла».

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2526 | Додав: SYLER

Урок 5

Тема. Казки народів Євразії. «Кентен і муха» (бельгійська казка)

Мета: ознайомити учнів із соціально-побутовими казками народів Європи; закріпити знання ознак чарівної казки; удосконалювати вміння визначати частини казки — зачин, основну частину, кінцівку, визначати послідовність подій твору, виразно читати казку; розширювати словниковий запас; розвивати кмітливість, логічне мислення, уяву; виховувати почуття вдячності за зроблене добро; формувати позитивне ставлення до казок народів Євразії.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; картки з планами характеристики героя казки, з прислів'ями.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 1804 | Додав: SYLER

Урок 4

Тема. Казки народів Євразії. «Джерело край світу» (англійська казка)

Мета: навчати учнів розуміти пізнавально-виховний характер народних казок, їхні морально-етичні цінності; дати уявлення про те, що казки народів Європи бувають народні та авторські; відрізняти чарівні казки від інших видів казок; учити дітей перейматися проблемами героїв й емоційно відгукуватися на події у казці; формувати позитивне ставлення до казок народів Євразії.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; ілюстрації із зображенням жаби; малюнок асоціативного куща; наочність до гри «Прислів'я у лабіринті»; кросворд; схеми аналізу казки.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2045 | Додав: SYLER

Урок З

Тема. Казки народів Євразії. «Про дурного тигра» (тібетська казка)

Мета: навчати учнів розуміти пізнавально-виховний характер народних казок, їхні морально-етичні цінності; дати уявлення про те, що казки народів Європи бувають народними та авторськими, різних видів — казки про тварин, соціально-побутові, чарівні, наукові; вдосконалювати вміння зіставляти, порівнювати, класифікувати дійових осіб, оцінювати їхні вчинки; розширювати діапазон уявлень про спільність тематичних мотивів казок різних народів світу; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; ілюстрації із зображенням тигра; малюнок асоціативного куща; наочність до гри «Вгадай, де чий дім».

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2358 | Додав: SYLER

Урок 2

Тема. Міфи Греції. «Повалений Фаетон»

Мета: навчити учнів розуміти й розкривати зміст поняття «міф», відрізняти міф від казки, знаходити у міфах фантастичні елементи, вигадки, самостійно визначати порядок подій у творі, характеризувати героїв міфів, висловлювати особисте ставлення до них, знаходити образні вислови, самостійно і в співпраці з однокласниками творчо переказувати прочитане; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: картинки із зображенням людей різних національностей; мала світу; мапи уявної мандрівки, яку учні заповнили вдома; робочий зошит; кліше на дошці «Я вважаю...», «На мою думку...», «Я з вами частково згоден, але...», «Я поважаю вашу думку, але...», «Я з вами не згоден», «Це не має значення».

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2010 | Додав: SYLER

Урок 1

Тема. Міфи Греції. «Олімп»

Мета: навчити учнів розуміти і розкривати зміст поняття «міф», відрізняти міф від казки, знаходити у міфах фантастичні елементи, вигадки, самостійно визначати послідовність подій у творі, висловлювати особисте ставлення до героїв міфів, знаходити образні вислови, самостійно і в співпраці з однокласниками творчо переказувати прочитане; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: картинки із зображенням людей різних національностей; мала світу; мапа уявної мандрівки; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3015 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 35

Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно визначати сумісні та несумісні поняття та правильно встановлювати складні судження; розв’язувати задачі методами припущення та вилучення; розвивати увагу, логічне мислення, спостережливість; виховувати працьовитість, самостійність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1748 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 34

Тема: Підсумкова контрольна робота

Мета: перевірити знання учнів з розділів, що вивчались протягом навчального року; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; виховувати старанність, самостійність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2221 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 33

Тема: Перевір себе

Мета: вдосконалювати знання учнів про множини, поняття й судження; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, працьовитість.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1915 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 32

Тема: Повторення про множини. Поняття й судження

Мета: узагальнити знання учнів про множини; вдосконалювати навички роботи над задачами; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, пам’ять.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2170 | Додав: SYLER