ЗАНЯТТЯ 33 Тема: Перевір себе Мета: вдосконалювати знання учнів про множини, поняття й судження; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, працьовитість. ХіД ЗАНЯТТЯ I. Організація учнів Щось відоме і нове Зустрічає скрізь тебе. Все уважно розглядай, Точну відповідь шукай. Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння — І тоді прийде уміння, І про тебе насамкінець Люди скажуть: «Молодець!» II. робота над темою 1. Повторення про множини, поняття і судження Завдання 2. Робота в парах. Учні самостійно розташовують елементи множин у кругах Ейлера. Завдання 3. Метод «Мікрофон». Учні визначають, правильне чи хибне судження. а) Сироїжка — це їстівний чи неїстівний гриб. (Правильне) б) Число 5201 двоцифрове чи п’ятицифрове. (Хибне) в) Михайло Коцюбинський — український письменник і співак. (Хибне) г) Слово дерево — іменник і має три склади. (Правильне) Завдання 4 Учні повинні визначити, сумісні чи несумісні такі пари понять: а) молоток і обценьки (несумісні); б) висока на зріст людина і низька на зріст людина (несумісні); в) книга і підручник (сумісні); г) літо і не літо (несумісні). 2. Завдання на кмітливість Учні виконують операції додавання й віднімання. Вони розташовують букви в порядку збільшення цифр, які їм відповідають. Розшифруй ребус: В ^СЕ + В ^АЕ А Е С В Е 3.Завдання на увагу Завдання 5 Учні повинні знайти закономірність розташування фігур і продовжити їх ряд, малюючи наступну фігуру. III. підсумок Заняття — Які завдання вам було легко виконувати? — Яке завдання було для вас найважче виконувати? | |
| |
Переглядів: 1875 | |
Свято, коли весело |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» |
Всього коментарів: 0 | |