💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 1001-1010
Сторінки: «« 1 2 ... 99 100 101 102 103 ... 105 106 »»

Урок 16

Тема. Повість-казка. Крістіна Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки»

Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю австрійської письменниці-казкарки Крістіни Нестлінґер; викликати інтерес до її творів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички виразного читання, вміння зіставляти народні та літературні казки; формувати в учнів відповідальність за свої вчинки, вміння давати самооцінку; виховувати повагу до батьків, бажання прийти на допомогу, коли її хтось потребує.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; портрет письменниці; виставка книг; тести.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 6991 | Додав: SYLER

Урок 15

Тема. Повість-казка. Туве Янсон. «Маленькі Мумі-тролі і велика повінь»

Мета: ознайомити учнів з повістю-казкою фінської казкарки і художниці Туве Янсон; вчити самостійно знаходити в тексті слова, яких автор вживає для характеристики й опису персонажів; учити висловлювати своє ставлення до прочитаного; розвивати навички виразного читання з використанням відповідної інтонації, тону і темпу; вчити ділити текст на частини і добирати до них заголовки; формувати в учнів відповідальність за свої вчинки, навички самооцінки; виховувати повагу до батьків, бажання прийти на допомогу, коли її хтось потребує.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; картки з анаграмами; портрет письменниці.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 4457 | Додав: SYLER

Урок 14

Тема. Повість-казка. Отфрід Пройслер «Мала Баба Яга»

Мета: навчати учнів самостійно орієнтуватися в структурі художнього твору, називати основні ознаки казки-повісті як жанру; зацікавити змістом казки; вчити сприймати великі за обсягом тексти цілісно; привертати увагу до засобів створення образу; розширювати словниковий запас учнів; розвивати навички виразного читання, пам'ять, кмітливість, логічне мислення, уяву, вміння обґрунтовувати свої думки; стверджувати ідею перемоги добра над злом.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; вислови; картки до гри «Старт — фініш»; картки для групової роботи й характеристики героїв.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 1410 | Додав: SYLER

Урок 13

Тема. Повість-казка. Отфрід Пройслер «Мала Баба Яга»

Мета: ознайомити учнів з повістю-казкою німецького письменника; вчити називати основні ознаки казки-повісті як жанру; зацікавити змістом казки, вчити сприймати великі за обсягом тексти цілісно; привертати увагу до засобів творення образу; розширювати словниковий запас учнів; розвивати навички виразного читання, пам'ять, кмітливість, логічне мислення, уяву, вміння обґрунтовувати свої думки; стверджувати ідеї перемоги добра над злом.

Обладнання: мапа Європи; вислови; картки до гри «Шифрувальник»; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 4046 | Додав: SYLER

Урок 12

Тема. Літературна казка. Мійоко Мацутані «Песик Сіро». Узагальнення знань за розділом «Літературна казка»

Мета: ознайомити учнів з літературною казкою японської письменниці; показати на основі прочитаної казки, що добро, людська праця, чесність, вдячність, вірність завжди у людей в пошані, а такі риси, як зажерливість, бажання легкої наживи, зневажають; узагальнити та систематизувати знання, здобуті під час вивчення теми «Літературна казка»; заохочувати учнів до читання європейських літературних казок; розвивати навички усного мовлення, кмітливість, винахідливість, логічне мислення та уяву; формувати в учнів моральні цінності, які утверджують у казках.

Обладнання: мапа Європи; підручник; робочий зошит; картки для розчитування; сигнальні картки.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 1861 | Додав: SYLER

Урок 11

Тема. Літературна казка. 0. Шентао «Опудало»

Мета: ознайомити учнів з казкою китайського письменника 0. Шентао, вчити виразно читати текст, визначати послідовність подій у творі; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати монологічне мовлення, навички вибіркового читання, дослідницько-пошукової діяльності; учити оцінювати вчинки персонажів і визначати мотиви їх поведінки; виховувати співчуття, бажання допомогти, зрозуміти інших.

Обладнання: мапа Європи; прямокутники Лезера; картки для гри «Назвіть усі числа»; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2394 | Додав: SYLER

Урок 10

Тема. Літературна казка. Сільвіо Д'Арцо «Пінгвінятко без фрака»

Мета: ознайомити учнів з італійською літературною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що відбуваються у казці; вчити визначати послідовність подій, висловлювати свою думку щодо прочитаного; розвивати навички виразного читання і стислого переказу казки; на прикладі героя казки показати дітям, що своїм розумом, наполегливою працею можна досягти здійснення заповітної мрії.

Обладнання: мапа Європи; роздавальний матеріал до ігор «Дешифрувальник», «Морський бій»; таблиця до гри «Добре — погано»; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2279 | Додав: SYLER

Урок 9

Тема. Літературна казка. Оскар Уайльд «Щасливий Принц»

Мета: ознайомити учнів з англійською літературною казкою; учити визначати послідовність подій у творі; розширювати словниковий запас; розвивати творчі здібності учнів; показати на основі казки гармонію прекрасного й доброго; стверджувати думку, що добро вічне, що воно не вмирає.

Обладнання: мапа Європи; портрет письменника; таблиці для характеристики дійових осіб; картки для самостійної роботи; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 3494 | Додав: SYLER

Урок 8

Тема. Літературна казка. Василь Жуковський «Казка про Івана-царевича та сірого вовка»

Мета: ознайомити учнів з російською літературною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що відбуваються у казці; ознайомити з віршованою інтерпретацією фольклорних мотивів; вчити дітей утверджувати добро і справедливість над злом, жорстокістю; формувати навички виразного читання віршованого тексту; виховувати доброзичливість, співчуття у ставленні до інших.

Обладнання: мапа Європи; малюнки до російських казок; картки для розвитку навичок швидкочитання; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 1842 | Додав: SYLER

Урок 7

Тема. Літературна казка. Вільгельм Гауф «Карлик Ніс»

Мета: ознайомити учнів з казкою «Карлик Ніс» німецького казкаря Вільгельма Гауфа; показати історію боротьби зі злими чаклунськими силами; закріплювати знання учнів про основні ознаки чарівної літературної казки; удосконалювати вміння визначати частини казки, виразно читати й переказувати казку; збагачувати словниковий запас; виховувати в дітей віру в перемогу добра над злом.

Обладнання: мапа Європи; портрет Вільгельма Гауфа; виставка книг; підручник; робочий зошит.

3 Клас | Зарубіжна література | Переглядів: 2401 | Додав: SYLER