Показано матеріалів: 981-990
УРОК З Варіант 2 Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралІ. Стався до людей так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні потреби добра Мета: знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища як прояви добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивації до добрих, гуманних вчинків. Обладнання: вислови про добро, піктограми обличчя, пелюсточки квіточок. |
УРОК З Варіант 1 Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралі. Стався до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні корені добра Мета: продовжити знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища, як прояв добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивацій до добрих, гуманних вчинків; виховувати бажання жити за золотим правилом моралі. Обладнання: таблиці, грамзапис «Дорогою добра», ілюстрації до теми «Що таке гарно, а що таке погано?». |
УРОК 2 Варіант 2 Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди, традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність Мета: ознайомити із звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основних правил поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій. Обладнання: сторінки журналу «Зимові свята», «Весняні свята», «Літні свята», «Осінні свята», вишиті рушники, український національний одяг, паски, малюнки паски, крашанок; писанки, касета із записами купальських пісень. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. |
УРОК 2 Варіант 1 Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди та традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність Мета: ознайомити зі звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основним правилам поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій. Обладнання: святково прибраний клас у дусі української світлиці, вишиті рушники, скатертина, український посуд, пучок калини, зразки крашанок. |
УРОК 1 Варіант 2 Тема. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх? Мета: ознайомити дітей із новим поняттями етика, етичні норми', збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки. |
УРОК 1 Варіант 1 Тема. Запрошуємо у світ етики. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх? Мета: ознайомити з новим поняттями етика, етичні норми, збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки. Обладнання: картки з правилами для учнів, малюнки із зображенням ситуацій, мікрофон. |
Урок 30 Тема. Підсумковий урок. Сторінками улюблених книжок Мета: узагальнити знання учнів з вивчених тем; згадати прізвища, імена письменників та назви творів, які найбільше вразили, полюбилися; вчити обґрунтовувати свій вибір так, щоб викликати інтерес до улюбленого письменника та його творів у своїх однокласників; розвивати смислову, образну пам'ять, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до читання творів зарубіжних письменників. Обладнання: кросворди; картки «Назви країну»; схема аналізу твору; мапа Свропи; робочий зошит. |
Урок 29 Тема. Вірші-небилиці. Алан Мілн «Дідусь Джо» Мета: ознайомити учнів із творчістю англійського письменника Алана Мілна та його творчим шляхом; вчити називати основну відмінність віршів-небилиць від інших творів; висловлювати своє ставлення до прочитаного; удосконалювати навички правильного й виразного читання, уміння працювати самостійно; розвивати образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку. Обладнання: мапа світу; таблиця до гри «Схожі хвости»; таблиця для розчитування; підручник; робочий зошит. |
Урок 28 Тема. Вірші-небилиці. Едвард Лір «Дід і чайник», «Нове вбрання» Мета: ознайомити учнів з незвичайними творами англійського письменника; вчити практично розрізняти небилицю, називати основну її відмінність від інших творів, вибирати та застосовувати під час читання мовленнєві засоби виразності (тон, темп, гучність, логічний наголос та логічні паузи); удосконалювати навички виразного й правильного читання; виховувати відповідальність, працелюбність, організованість. Обладнання: мапа світу; таблиця для розпитування; скоромовка; ілюстрація до твору «Нове вбрання»; підручник; робочий зошит. |
Урок 27 Тема. Оповідання та казки про тварин. Премчанд «Зміїний камінь» Мета: ознайомити учнів з оповіданням індійського письменника про цікаве й незвичне у світі природи; навчати пояснювати, хто є героями оповідання, висловлювати власні міркування щодо прочитаного; узагальнити та систематизувати знання, здобуті під час вивчення теми «Брати наші менші»; заохочувати учнів до читання творів зарубіжних письменників; розвивати усне мовлення, кмітливість, винахідливість, уяву; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. Обладнання: мапа світу; таблиці до вправи, на формування уміння слухати й говорити, гри «Читання слів на одному диханні»; підручник; робочий зошит. |