Показано матеріалів: 961-970
УРОК 14 Варіант 1 Тема. Секрети вихованої людини. Бал ввічливості Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. Обладнання: картки зі словами ввічливості; ілюстративний матеріал, прислів’я. |
УРОК 13 Варіант 2 Тема. Гармонія відносин із природою. Що таке гармонія? Ти і природа. Стану я природі другом. Телеграми з лісу Мета: закріплювати правила поведінки в спілкуванні з природою; розширювати потреби в такому спілкуванні; розширювати кругозір; розвивати естетичний смак; виховувати любов до природи. Тип уроку: комбінований. Обладнання: чисті аркуші паперу, макети лугових квітів, малюнки звірів, конверт із телеграмою. |
УРОК 13 Варіант 1 Тема. Гармонія відносин з природою. Що таке гармонія? Ти і природа. Стану я природі другом. Телеграми з лісу Мета: Закріплювати правила поведінки в спілкуванні з природою; розширювати потреби в такому спілкуванні; розширювати кругозір; розвивати естетичний смак; виховувати любов до природи. Обладнання: плакат із зображенням земної кулі, ілюстрації тварин, рослин, світ книг, людей, музики, таблиці з павутинками, казки, вірші, малюнки дітей. |
УРОК 11 Варіант 2 Тема. Правила поведінки в громадських місцях. В автобусі. На вулиці. Ти прийшов у магазин Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки у транспорті, на вулиці, у магазині; розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації; виховувати почуття поваги до оточуючих. Обладнання: контури сердець, таблиця «Вузлики на пам’ять», ілюстрації, магнітофон, олівці, словничок. |
УРОК 12 Варіант 1 Тема. Правила поведінки в громадських місцях. В автобусі. На вулиці. Ти прийшов у магазин Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки у транспорті, на вулиці, у магазині; розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації; виховувати почуття поваги до оточуючих. Обладнання: урок узагальнення і систематизації знань. |
УРОК 11 Тема. Найважливіші події сімейного життя. Як приймати гостей. Як поводитися за святковим столом Мета: визначити основні події та традиції сімейного життя; вчити поведінці під час прийому гостей; розвивати вміння поводитися за столом; виховувати інтерес та повагу до сімейних традицій. Обладнання: альбомний аркуш, олівці, «Дерево подарунків», сигнальні картки. |
УРОК 10 Варіант 2 Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим. Естетичний смак. Одяг та індивідуальність Мета: ознайомити з поняттям моди та стилю і довести їхню роль у житті людини; продовжити формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, індивідуальності у виборі одягу; формувати вміння доречного одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду, охайність і тактовність. |
УРОК 10 Варіант 1 Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим? Естетичний смак. Одяг та індивідуальність Мета: продовжувати формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, поняття індивідуальності у виборі одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду. Обладнання: малюнки (фотоілюстрації) одягу, зачісок, роздатковий тестовий матеріал, плакати, комп’ютер та операційна система Windows (Office 2003). |
УРОК 9 Варіант 2 Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей. Обладнання: плакат «Сонечко», збірник українських прислів’їв та приказок. |
УРОК 9 Варіант 1 Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей. |