Показано матеріалів: 971-980
УРОК 8 Варіант 2 Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей. |
УРОК 8 Варіант 1 Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей. Обладнання: сигнальні картки, плакат «Правила поведінки». |
УРОК 7 Варіант 2 Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»? Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати. Обладнання: магнітофон, плакати. |
УРОК 7 Варіант 1 Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»? Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати. Обладнання: запис пісні «Справжній друг» (муз. Б. Савельева, сл. М. Пляцковського), мікрофон, окуляри, збірка «Спів польового цвіркуна» Бруно Ферредо, ілюстрації до текстів. |
УРОК 6 Варіант 2 Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті. |
УРОК 6 Варіант 1 Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті. Обладнання: сюжетні малюнки, картонки з прислів’ями, карта подорожі. |
УРОК 5 Варіант 2 Тема. Взаємовідносини в сім’ї Мета: уточнити уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членам сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї. |
УРОК 5 Варіант 1 Тема. Взаємовідносини в сім’ї. Повага до старших. Піклування про членів сім’ї. Допомога старшим і меншим. Цінність праці батьків. Родинні свята та традиції. Відпочинок. Конфлікти в сім’ї Мета: уточнити у уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членів сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї. Обладнання: плакати, мікрофон, робочий зошит, ілюстрації родинних свят, виставка фотографій, мікрофон; збірка творів В. О. Сухомлинсь-кого. |
УРОК 4 Варіант 2 Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий» Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність, бажання бути щасливим у праці. Обладнання: ілюстрації до казки; виставка дитячих малюнків «Щаслива мить», плакати з висловами про щастя. |
УРОК 4 Варіант 1 Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий» Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання, своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність; бажання бути щасливим у праці. Обладнання: ілюстрації, вислови про щастя, картки із записом тексту «Краса, Натхнення, Радість — Щастя», таблиця з прислів’ями. Матеріал до уроку: казка «Працьовитий і Нероба». |