💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 971-980
Сторінки: «« 1 2 ... 96 97 98 99 100 ... 105 106 »»

УРОК 8

Варіант 2

Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості

Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей.

3 Клас | Етика | Переглядів: 5988 | Додав: SYLER

УРОК 8

Варіант 1

Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості

Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей.

Обладнання: сигнальні картки, плакат «Правила поведінки».

3 Клас | Етика | Переглядів: 1681 | Додав: SYLER

УРОК 7

Варіант 2

Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»?

Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати.

Обладнання: магнітофон, плакати.

3 Клас | Етика | Переглядів: 5419 | Додав: SYLER

УРОК 7

Варіант 1

Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»?

Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати.

Обладнання: запис пісні «Справжній друг» (муз. Б. Савельева, сл. М. Пляцковського), мікрофон, окуляри, збірка «Спів польового цвіркуна» Бруно Ферредо, ілюстрації до текстів.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3524 | Додав: SYLER

УРОК 6

Варіант 2

Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки

Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті.

3 Клас | Етика | Переглядів: 4594 | Додав: SYLER

УРОК 6

Варіант 1

Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки

Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті.

Обладнання: сюжетні малюнки, картонки з прислів’ями, карта подорожі.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3563 | Додав: SYLER

УРОК 5

Варіант 2

Тема. Взаємовідносини в сім’ї

Мета: уточнити уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членам сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2084 | Додав: SYLER

УРОК 5

Варіант 1

Тема. Взаємовідносини в сім’ї. Повага до старших. Піклування про членів сім’ї. Допомога старшим і меншим. Цінність праці батьків. Родинні свята та традиції. Відпочинок. Конфлікти в сім’ї

Мета: уточнити у уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членів сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї.

Обладнання: плакати, мікрофон, робочий зошит, ілюстрації родинних свят, виставка фотографій, мікрофон; збірка творів В. О. Сухомлинсь-кого.

3 Клас | Етика | Переглядів: 4422 | Додав: SYLER

УРОК 4

Варіант 2

Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий»

Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність, бажання бути щасливим у праці.

Обладнання: ілюстрації до казки; виставка дитячих малюнків «Щаслива мить», плакати з висловами про щастя.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2227 | Додав: SYLER

УРОК 4

Варіант 1

Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий»

Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання, своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність; бажання бути щасливим у праці.

Обладнання: ілюстрації, вислови про щастя, картки із записом тексту «Краса, Натхнення, Радість — Щастя», таблиця з прислів’ями.

Матеріал до уроку: казка «Працьовитий і Нероба».

3 Клас | Етика | Переглядів: 1753 | Додав: SYLER