Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість

Заняття 17

Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість

 Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань.

 Обладнання: кольорові олівці, символічний мікрофон.

Хід Заняття

I. Організація класу до Заняття

 Ось і все, дзвенить дзвінок,

 В гості йде до нас урок —

Про поняття повторяти,

Круги Ейлера малювати.

II. Актуалізація опорних знань

Логічна розминка

Завдання 2

Визначити, скільки днів родина була і на пляжі, і на екскурсії. Міркувати слід так, що 15 і 12 — це 27 днів, а 27 відняти 24 буде три. Отже, сім’я була три дні і на пляжі, і на екскурсіях.

III. Робота над темою Заняття

 1.Технологія «Шкала думок»

Показати співвідношення між обсягами понять та сумісність чи несумісність понять. Кожна дитина має право довести свою думку. Завдання 2 (С. 55).

 2. Творча робота

Завдання 3

Зробити малюнок, щоб у прямокутнику стало 7 чашок, а у квадраті — 4.

 3. «Мікрофон»

Завдання 4

Який із музичних інструментів не підходить до даної групи? Чому? (Труба — духовий музичний інструмент, решта — струнні.)

Завдання 5

Розмірковуючи над задачею, учні доходять висновку, що це Гриць.

 4.Розвиток уваги та спостережливості

 «Хто швидше?»

За малюнком знайти 8 розбіжностей.

IV. закріплення знань

 Технологія «Мозковий штурм»

Завдання 1

Клас поділяємо на дві команди. На розмірковування над кожним запитанням дається не більше 30 секунд. Команда, яка дає правильну відповідь, заробляє 1 бал. Якщо відповідь не правильна, право відповісти має друга команда.

Відповіді.

а) Жодного;

б) електропоїзд їде без диму;

в) чоловік був лисий;

г) горошинки не ходять;

д) під мокрим;

е) 5 кутів.

V. Підсумок Заняття

— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

— Яке завдання було найцікавішим? Найскладнішим?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2371 | Рейтинг: 0.0/0
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Як людина сприймає інформацію
Природа Українських Карпат
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]