Заняття 17 Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань. Обладнання: кольорові олівці, символічний мікрофон. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття Ось і все, дзвенить дзвінок, В гості йде до нас урок — Про поняття повторяти, Круги Ейлера малювати. II. Актуалізація опорних знань Логічна розминка Завдання 2 Визначити, скільки днів родина була і на пляжі, і на екскурсії. Міркувати слід так, що 15 і 12 — це 27 днів, а 27 відняти 24 буде три. Отже, сім’я була три дні і на пляжі, і на екскурсіях. III. Робота над темою Заняття 1.Технологія «Шкала думок» Показати співвідношення між обсягами понять та сумісність чи несумісність понять. Кожна дитина має право довести свою думку. Завдання 2 (С. 55). 2. Творча робота Завдання 3 Зробити малюнок, щоб у прямокутнику стало 7 чашок, а у квадраті — 4. 3. «Мікрофон» Завдання 4 Який із музичних інструментів не підходить до даної групи? Чому? (Труба — духовий музичний інструмент, решта — струнні.) Завдання 5 Розмірковуючи над задачею, учні доходять висновку, що це Гриць. 4.Розвиток уваги та спостережливості «Хто швидше?» За малюнком знайти 8 розбіжностей. IV. закріплення знань Технологія «Мозковий штурм» Завдання 1 Клас поділяємо на дві команди. На розмірковування над кожним запитанням дається не більше 30 секунд. Команда, яка дає правильну відповідь, заробляє 1 бал. Якщо відповідь не правильна, право відповісти має друга команда. Відповіді. а) Жодного; б) електропоїзд їде без диму; в) чоловік був лисий; г) горошинки не ходять; д) під мокрим; е) 5 кутів. V. Підсумок Заняття — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Яке завдання було найцікавішим? Найскладнішим? | |
| |
Переглядів: 2395 | |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Всього коментарів: 0 | |