ЗАНЯТТЯ 16 Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання Мета:
проаналізувати контрольну роботу, виявити допущені помилки та організувати
роботу над ними; повторити вивчений матеріал; розвивати увагу, мислення;
виховувати бережливе ставлення до рослин. Обладнання: палички, олівець, лінійка. Хід Заняття I. Організація учнів Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Зараз сядуть всі дівчата, А за ними — і хлоп’ята. II. загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи Варіант 1 Завдання 1 Зміст поняття — це всі ознаки, які в ньому мисляться. Завдання 2 Несумісні поняття — це поняття, обсяги яких не мають спільних предметів. Завдання 3 а) 7 елементів; б) 6 елементів; в) 4 елементи; г) 3 елементи; д) 3 елементи. Завдання 4 8 + 6 = 14 14 - 3 = 11 Разом вони зібрали 11 машинок. Варіант 2 Завдання 1 Обсяг поняття — це ті предмети, які ми уявляємо, коли називаємо дане поняття. Завдання 2 Сумісні поняття — це поняття, обсяги яких мають спільні предмети. Завдання 3 а) 4 елементи; б) 7 елементів; в) 3 елементи; г) 2 елементи; д) 1 елемент. Завдання 4 4 + 3 = 7 9 - 7 = 2 Двома мовами розмовляли два іноземці. III. Аналіз помилок та виконання додаткових завдань 1. Колективна робота Робота з малюнком до завдання 1. При записі слів у множини бачимо, що в перерізі — слово тато; жодній із даних множин не належить слово яблуко. 2. Сумісність чи несумісність понять «Шкала думок» Довести свої думки. Завдання 2 Якими між собою (сумісними чи несумісними) є такі поняття: а) рослини та лісові рослини; б) дерева і квіти; в) квіти й лісові рослини? Завдання 3 Задача. Чи можна вважати, що олівець лежить у портфелі? Завдання 5 Як можна об’єднати велосипедистів? Як треба міркувати? 2 і 1; 2 і 1; 1, 1, 1. Завдання 7 Розглянути намистини на кожній нитці як окрему множину. Довести, перетинаються вони чи ні. При доведенні слід звернути увагу на спільні елементи на обох нитках. 3. Самостійна робота Завдання 4 Намалювати малюнок та розмістити точки. Записати слова у множини А і В. У перерізі — тигр, птах, цвях; не увійшли до множин — місяць, пісня. 4.Робота в групах Завдання 8 Робота з паличками. 1-а група 2-а група IV. Підсумок Заняття — Які завдання викликали найбільше труднощів? — Яке завдання було виконувати найцікавіше? | |
| |
Переглядів: 1267 | |
Що потрібно знати про природу |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Охорона тварин |
Всього коментарів: 0 | |