💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею

Урок № 4

Тема: Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею.

Мета уроку:

  • вивчити складові частини  комп’ютера;
  • розвивати логічне і образне мислення;
  • виховувати любов до природи.

Обладнання: програма «Лісова галявина».

Хід уроку

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі. )Діти розповідають правила техніки безпеки)

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  • Діти, що ми вивчили на минулому уроці? (Можливості комп’ютера.)

Тестове завдання. Вибери правильний варіант відповіді.

Ÿ         Для розрахунків комп’ютери використовують у:

а)      бібліотеках;

б)      кіностудіях;

в)      банках та офісах.

Ÿ         Де комп’ютери зберігають інформацію про маршрути, наявність вільних місць:

а)      у касах банків;

б)      у касах попереднього продажу квитків;

в)      у супермаркетах.

Ÿ         Для проектування нових будинків, мостів, розроблення сучасних проектів оновлення міста комп’ютер використовують:

а)      інженери;

б)      продавці;

в)      бібліотекарі.

Ÿ         Для моделювання зачісок комп’ютер використовують у :

а)      будинках моделей;

б)      косметичних салонах;

в)      перукарнях.

Ÿ         Для створення спеціальних ефектів комп’ютери використовують у:

а)      лікарнях;

б)      бібліотеках;

в)      кіностудіях.

«Для розумників і розумниць».

Закінчи речення:

Вівторок, середа, четвер, неділя – це …

Ранок, день, вечір, ніч – це …

Україна, Польща, Франція, Англія – це …

Стебло, листочок, пелюсточки – це …

А тепер – навпаки. Придумай початок речення.

… - це імена казкових героїв.

… - це вулиці Запоріжжя.

… - це міський транспорт.

… - це дерева, що ростуть у парках Києва.

Розминка.

Діти, на минулому уроці ми з вами виправляли помилки у тексті. А сьогодні ми спробуємо складати слова із складів та речення із слів.

Склади слова.

ця, ни, си

ва, сли

бе, не, са

мон, ли

ли, ка, на

по, ля, то

ло, мас

ля, зу, со

Зі слів кожного рядка скласти речення.

Сніг, на, лежить, полях, іскристий.

Садок, біля, є, школи, нашої.

Землю, гарні, покрили, сніжинки.

Замерзла, льодом, річка, і, снігом, вкрилася.

Повідомлення теми і мети уроку.

Отже ми побачили, що слова і речення складаються з частинок. А як ви думаєте, комп’ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні на уроці ми дізнаємось з яких же частинок він складається. А тема уроку так і називається «З чого складається комп’ютер».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Читання тексту вчителем. (Сторінка 10 у підручнику).

2. Словникова робота.

Монітор – це екран, на якому відображається інформація, з якою працює комп’ютер.

Системний блок – це пристрій, в якому знаходяться пам'ять, процесор, пристрої для введення і збереження інформації.

Клавіатура і миша. За допомогою їх ми вводимо інформацію в комп’ютер.

Принтер – пристрій для друкування текстів і малюнків.

Сканер – це пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер те, що зображено на фотографії.

Модем – це пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп’ютерами, які знаходяться в різних місцях. 

3. читання ланцюжком по абзацах.

4. Фізкультхвилинка.

Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний із барлоги

Та й подався на дороги.

А на тій дорозі сніг

До ведмежих липне ніг.

«Рано, - думає бурмило, -

Мене сонце розбудило».

Глянув на зимовий ліс

І швиденько спать поліз.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Бесіда.

Діти, пригадайте, як треба тримати спину, сидячи за комп’ютером?

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Лісова галявина». Треба допомогти гномам зібрати гриби та ягоди.

Спочатку підведи стрілку-вказівник миші до гриба. Потім натисни ліву кнопку миші і тримай її натиснутою – ти схопив грибок. Не відпускаючи кнопку миші, пересувай мишу по килимку – перенеси грибок у кошик. Тепер відпусти кнопку миші – грибок у кошику.

Так само ти можеш перенести у кошик ягідку.

2. Практична робота учнів.

Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером.

3. Релаксація.

  1. Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
  2. В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву сторону, стільки ж в ліву сторону. 
  3. Розслабляючи очні м’язи, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.

V. Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Назвіть основні складові частини комп’ютера.
  • Що таке монітор?
  • Що знаходиться у системному блоці?
  • Для чого використовують принтер?
  • Для чого служать миша і клавіатура?
  • Для чого служить сканер?
  • Що можна робити за допомогою модему?

 

VІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 11 у підручнику.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 1784 | Рейтинг: 0.0/0
Культурні рослини рідного краю
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
Природні та рукотворні об'єкти (тіла)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]