Заняття 18 Тема: Перевір себе Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про поняття, вміння показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять; доводити їх сумісність чи несумісність; розвивати мислення, вміння знаходити закономірності між предметами; виховувати позитивне ставлення до формування здорового способу життя. Обладнання: палички, малюнок з кругами Ейлера до завдання 4, олівці. Хід Заняття I. Організація класу до Заняття Ось дзвінок нам дав сигнал, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок логіки починаймо. II. Актуалізація опорних знань Поміркуй! Робота в парах Завдання 1 Пари продумують варіанти запису букв, після чого кожна пара обмінюється своїми ідеями та аргументами з усім класом. Завдання 3 Розв’язуючи задачу, слід міркувати: 18 + 15 = 3333 - 27= 9 Отже, всі учні відвідують секції. III. повторення та закріплення вивченого матеріалу 1. Співвідношення понять за допомогою кругів Ейлера Завдання 2 Технологія «Шкала думок» За допомогою кругів Ейлера показати співвідношення між поняттями та довести їх сумісність чи несумісність. А в з 3 в Робота в групах Завдання 4 Клас поділяємо на три групи та на множинах, зображених за допомогою кругів Ейлера, виконуємо такі завдання: перша група — завдання 1; друга група — завдання 2; третя група — завдання 3. Після цього проводиться обговорення, чи правильно виконане кожне завдання. 2. Вправи на увагу та спостережливість Метод «Мікрофон» Завдання 5 Який предмет зайвий? Дати визначення поняття. Пилка — це столярний інструмент. Завдання 6 Вишні Груші Сливи Персики + - - +-+ Підрахувавши позитивні та негативні відповіді, можна сказати, що найменш корисними є сливи. Завдання 7 Домалювати фігурку, яка змінюється за встановленою закономірністю. IV. Підсумок Заняття Завдання з паличками Технологія «Перехресні групи» Клас поділяємо на чотири групи. Кожна працює над своїм завданням. Після закінчення роботи по 1 учню з кожної групи переходять до інших груп та обмінюються результатами своєї роботи. V =II + VIII - X =II + VIII XX = XI + IV - XV = XI + IX IX = X +IV - IX = V +IV XI = II + IV - XI = II + IX | |
| |
Переглядів: 1454 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Свято Букваря! |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Київ — столиця України |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |