💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевір себе

Заняття 18

Тема: Перевір себе

Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про поняття, вміння показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять; доводити їх сумісність чи несумісність; розвивати мислення, вміння знаходити закономірності між предметами; виховувати позитивне ставлення до формування здорового способу життя.

Обладнання: палички, малюнок з кругами Ейлера до завдання 4, олівці.

Хід Заняття

I. Організація класу до Заняття

 Ось дзвінок нам дав сигнал,

 Працювати час настав.

 Тож і ми часу не гаймо,

 Урок логіки починаймо.

II. Актуалізація опорних знань

Поміркуй!

Робота в парах

Завдання 1

Пари продумують варіанти запису букв, після чого кожна пара обмінюється своїми ідеями та аргументами з усім класом.

Завдання 3

Розв’язуючи задачу, слід міркувати:

18 + 15 = 3333 - 27= 9

Отже, всі учні відвідують секції.

III. повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Співвідношення понять за допомогою кругів Ейлера

Завдання 2

 Технологія «Шкала думок»

За допомогою кругів Ейлера показати співвідношення між поняттями та довести їх сумісність чи несумісність.

А

в з 3 в

 Робота в групах

Завдання 4

Клас поділяємо на три групи та на множинах, зображених за допомогою кругів Ейлера, виконуємо такі завдання: перша група — завдання 1; друга група — завдання 2; третя група — завдання 3.

Після цього проводиться обговорення, чи правильно виконане кожне завдання.

2. Вправи на увагу та спостережливість

Метод «Мікрофон»

Завдання 5

Який предмет зайвий?

Дати визначення поняття.

Пилка — це столярний інструмент.

Завдання 6

Вишні Груші Сливи Персики

 + - - +-+

Підрахувавши позитивні та негативні відповіді, можна сказати, що найменш корисними є сливи.

Завдання 7

Домалювати фігурку, яка змінюється за встановленою закономірністю.

IV. Підсумок Заняття

Завдання з паличками

Технологія «Перехресні групи»

Клас поділяємо на чотири групи. Кожна працює над своїм завданням. Після закінчення роботи по 1 учню з кожної групи переходять до інших груп та обмінюються результатами своєї роботи.

V =II + VIII - X =II + VIII

XX = XI + IV - XV = XI + IX

IX = X +IV - IX = V +IV

XI = II + IV - XI = II + IX

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1454 | Рейтинг: 0.0/0
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Свято Букваря!
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль...
Київ — столиця України
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]