Тема: Перевір себе! Мета: •навчальна: допомогти учням продемонструвати виконавські досягнення, самовиразитися; • розвивальна: поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) із навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; • виховна: прищеплювати учням любов до музики, пісні, творчої співпраці; прищеплювати бажання навчатися. |
Тема: Який характер у музики? Мета: • навчальна: навчати учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати в учнів зорово-слухове сприйняття; • розвивальна: розвивати творчі здібності учнів; • виховна: прищеплювати учням любов до музики, пісні, творчої праці, бажання навчатися. |
Тема: Святкуємо разом із музикою Мета: • навчальна: розкрити поняття «колядка», «щедрівка», «обробка»; надати учням уявлення про музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків, про вокальну та інструментальну музику; підготувати учнів до уроку узагальнення знань; • розвивальна: розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності учнів; • виховна: виховувати музичну культуру та моральні якості (доброту, співчуття, людяність, любов до рідного краю та народних традицій). |
Тема: Створюємо музичні портрети Мета: ♦ навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості виражальності музики; ♦розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, почуття ритму; ♦ виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою, комунікативні навички. |
Тема: Як музика малює картини природи? Мета: • навчальна: навчати учнів порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; поглиблювати уявлення учнів про емоційний зміст музики, що зображує картини природи; розкрити поняття «динамічні відтінки»; • розвивальна: розвивати в учнів навички виразного співу й слухових уявлень, творчу уяву та артистичні здібності; • виховна: виховувати в учнів любов до музики, культуру слухання. |
Тема: Музика і рух Мета: • навчальна: ознайомити учнів із поняттям «зображальність»; підвести до усвідомлення важливості цього елемента музичної мови; • розвивальна: розвивати артистичні здібності учнів; розширювати їхній світогляд засобами музичного мистецтва; формувати в учнів уявлення про модель гідної поведінки на уроці; • виховна: прищеплювати учням музичну культуру. |
Тема: Музична мозаїка Мета: ♦ навчальна: узагальнити вивчений учнями упродовж чверті матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення учнями особливостей емоційного змісту музики; ♦ розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; ♦ виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою; стимулювати прагнення до перемоги у командній грі; виховувати дружні взаємини в учнівському колективі, здорову конкуренцію. |
Тема: У колі музичних настроїв Мета: ♦ навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; ♦ розвивальна: розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; ♦ виховна: виховувати в учнів культуру слухання музики та зацікавленість нею. |
Тема: Пісня, танець і марш... Зустрічаються Мета: • навчальна: розкрити поняття «танцювальна», «пісенна», «маршова музика», «коломийка»; надати учням уявлення про музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків; підготувати учнів до уроку узагальнення знань; • розвивальна: розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності учнів; • виховна: виховувати музичну культуру та моральні якості учнів (доброту, співчуття, людяність, любов до рідного краю та народних традицій). |
Тема: Марші... Для іграшок Мета: ♦ навчальна: розкрити життєві зв'язки музики; забезпечити усвідомлення учнями особливостей музики образно-сюжетного напряму; ♦ розвивальна: розвивати творчу уяву учнів, фантазію, спостережливість; ♦ виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою, культуру слухання. |