Урок № 31. Чарівні барви музикиМета: ознайомити учнів із поняттям «тембр»; учити відчувати зміну тембрів; пояснити залежність характеру музичних образів від тембру інструмента; розвивати уявлення учнів про широкий світ музичних інструментів та їх можливості; стимулювати розвиток творчих здібностей; виховувати культуру слухання симфонічної музики. |
Урок № 30. Повільно-швидкоМета: ознайомити учнів із поняттям «темп»; підвести до усвідомлення важливості цього елемента музичної мови; розвивати артистичні здібності учнів; розширювати їх кругозір засобами музичного мистецтва; формувати в учнів уявлення про модель гідної поведінки на уроці; прищеплювати музичну культуру. |
Урок № 29. В царині гучно-тихої луниМета: ознайомити учнів із поняттями «динамічні відтінки», «динаміка»; розвивати чуття ритму, координацію рухів, уміння розрізняти характер музики; підтримувати в учнів бажання емоційно виражатися у різних видах музичної діяльності. |
Урок № 28. Брати-ладиМета: продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення поняття «тоніка»; учити впізнавати мажорний та мінорний лади; розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї. |
Урок № 27. Брати-ладиМета: продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення поняття «лад»; учити впізнавати мажорний та мінорний лади; розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї. |
Урок № 26. Де бували, що вивчали — знання свої перевірялиМета: узагальнити матеріал II семестру («Мова та розвиток музики»); перевірити рівень знань і вмінь учнів (розуміння музичної мови, співацькі та слухацькі навички, знання основних понять); продовжувати виховувати любов до музичного мистецтва. |
Урок № 25. Ритми та мелодії весниМета: розширити уявлення учнів про втілення в мистецтві образів весняної природи; учити порівнювати образи музики з образами поезії та живопису; розвивати та вдосконалювати співацькі навички; стимулювати інтерес до вивчення народних ігор і бажання брати участь в їх інсценізації; виховувати любов до природи. |
Урок № 24. Сім сестриць-трудівницьМета: почати вивчення запису висоти звуків; ознайомити учнів із нотами та їх назвами; надати поняття «тама»; закріпити поняття «нотний стан»; розвивати в учнів музичний слух, чуття ритму, уяву, творчі здібності; виховувати потребу у спілкуванні з мистецтвом, пізнавальний інтерес. |
Урок № 23. Мелодія — це музики душаМета: поглиблювати уявлення учнів про мову музики; дати визначення поняття «мелодія», «акомпанемент»; визначити важливість цього елемента музики для розвитку музичного мистецтва; розвивати в учнів музично-художнє мислення, уяву, ритмічні навички; виховувати художній смак, інтерес до класичної музики. |
Урок № 22. Перетворення ритмуМета: закріпити з учнями поняття «ритм», «ритмічний рисунок», назви тривалостей; учити відтворювати напрям і рух мелодії за нотним записом, розрізняти шумові й музичні звуки; розвивати в учнів чуття ритму, музичний слух, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики й передавати його у виконанні; виховувати потребу у спілкуванні з мистецтвом, пізнавальний інтерес. |