💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 106
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 »»


Урок № 31. Чарівні барви музики

Мета:

ознайомити учнів із поняттям «тембр»; учити відчувати зміну тембрів; пояснити залежність характеру музичних образів від тембру інструмента;

розвивати уявлення учнів про широкий світ музичних інструментів та їх можливості; стимулювати розвиток творчих здібностей;

виховувати культуру слухання симфонічної музики.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 3669 | Додав: SYLER

Урок № 30. Повільно-швидко

Мета:

ознайомити учнів із поняттям «темп»; підвести до усвідомлення важливості цього елемента музичної мови;

розвивати артистичні здібності учнів; розширювати їх кругозір засобами музичного мистецтва; формувати в учнів уявлення про модель гідної поведінки на уроці;

прищеплювати музичну культуру.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2743 | Додав: SYLER

Урок № 29. В царині гучно-тихої луни

Мета:

ознайомити учнів із поняттями «динамічні відтінки», «динаміка»;

розвивати чуття ритму, координацію рухів, уміння розрізняти характер музики;

підтримувати в учнів бажання емоційно виражатися у різних видах музичної діяльності.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 3072 | Додав: SYLER

Урок № 28. Брати-лади

Мета:

продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення поняття «тоніка»; учити впізнавати мажорний та мінорний лади;

розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики;

виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2377 | Додав: SYLER

Урок № 27. Брати-лади

Мета:

продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; надати визначення поняття «лад»; учити впізнавати мажорний та мінорний лади;

розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики;

виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2305 | Додав: SYLER

Урок № 26. Де бували, що вивчали — знання свої перевіряли

Мета:

узагальнити матеріал II семестру («Мова та розвиток музики»); перевірити рівень знань і вмінь учнів (розуміння музичної мови, співацькі та слухацькі навички, знання основних понять);

продовжувати виховувати любов до музичного мистецтва.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1327 | Додав: SYLER

Урок № 25. Ритми та мелодії весни

Мета:

розширити уявлення учнів про втілення в мистецтві образів весняної природи; учити порівнювати образи музики з образами поезії та живопису;

розвивати та вдосконалювати співацькі навички;

стимулювати інтерес до вивчення народних ігор і бажання брати участь в їх інсценізації; виховувати любов до природи.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 5404 | Додав: SYLER

Урок № 24. Сім сестриць-трудівниць

Мета:

почати вивчення запису висоти звуків; ознайомити учнів із нотами та їх назвами; надати поняття «тама»; закріпити поняття «нотний стан»;

розвивати в учнів музичний слух, чуття ритму, уяву, творчі здібності;

виховувати потребу у спілкуванні з мистецтвом, пізнавальний інтерес.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2986 | Додав: SYLER

Урок № 23. Мелодія — це музики душа

Мета:

поглиблювати уявлення учнів про мову музики; дати визначення поняття «мелодія», «акомпанемент»; визначити важливість цього елемента музики для розвитку музичного мистецтва;

розвивати в учнів музично-художнє мислення, уяву, ритмічні навички;

виховувати художній смак, інтерес до класичної музики.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 4972 | Додав: SYLER

Урок № 22. Перетворення ритму

Мета:

закріпити з учнями поняття «ритм», «ритмічний рисунок», назви тривалостей; учити відтворювати напрям і рух мелодії за нотним записом, розрізняти шумові й музичні звуки;

розвивати в учнів чуття ритму, музичний слух, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики й передавати його у виконанні;

виховувати потребу у спілкуванні з мистецтвом, пізнавальний інтерес.

2 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 3060 | Додав: SYLER