Урок № 11. Музика виражаєМета: учити розуміти образно-життєвий зміст музики, розпізнавати особливості музичного твору, відображення різних настроїв; розкрити поняття «виражальність»; розвивати уявлення учнів про емоційний зміст музики; активізувати образне мислення учнів; розвивати творчу фантазію, уяву, уміння імпровізувати; виховувати в учнів вокальні, виконавські навички, інтерес до музики. |
Урок № 10. Музика і казкаМета: учити визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати в учнів зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності учнів; виховувати любов до музики, пісні, творчої праці; прищеплювати бажання навчатися. |
Урок № 9. Музика та природаМета: учити порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; поглиблювати уявлення учнів про емоційний зміст музики, що зображує картини природи; розкрити поняття «сюїта»; розвивати навички виразного співу й слухових уявлень, творчу уяву та артистичні здібності; виховувати любов до музики, культуру слухання. |
Урок № 8. Розповідає музикаМета: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості виражальності музики; розвивати творчі здібності, почуття ритму; виховувати в учнів інтерес до музики, комунікативні навички. |
Урок № 7. Десять завдань для перевірки знаньМета: узагальнити вивчений упродовж чверті матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; виховувати інтерес до музики. |
Урок № 6. Вчимося слухати і чутиМета: розповісти учням про музику як мистецтво, що розкриває життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення учнями особливостей емоційного змісту музики; розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; виховувати в учнів інтерес до музики. |
Урок № 5. Хто виконує музикуМета: надати уявлення про особливості танців; ознайомити учнів із поняттями «дует», «тріо», «квартет», «ансамбль», «соліст»; учити висловлювати враження від музичних творів, передавати у виконанні настрій і характер музики; розвивати в учнів чуття ритму, метра; виховувати любов до природи, інтерес до музичної культури. |
Урок № 4. Музика, яка не знала нотМета: розкрити поняття «народна музика»; учити на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, виразно співати; розвивати в учнів спостережливість, почуття ритму; виховувати музичний смак, інтерес до музичних образів. |
Урок № 3. Хто створює музикуМета: учити розпізнавати життєвий зміст музики та на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів; ознайомити учнів з шотландським музичним інструментом волинкою; розвивати вокально-хорові навички, емоційну чуттєвість і музичний досвід дітей; виховувати в учнів інтерес до культури свого та інших народів. |
Урок № 2. Що таке музикаМета: розширювати уявлення учнів про емоційний зміст музики; активізувати образне мислення учнів; розкрити поняття «музика», «музика вокальна» та «інструментальна», «пісенна», «танцювальна», «маршова»; розвивати творчу фантазію, уяву, уміння імпровізувати; виховувати в учнів вокальні, виконавські навички, інтерес до музики, співу. |